• 0

Online financieel pakket voor internationaal bedrijf

Lang geleden dat ik hier wat postte, maar goed, het moet er dan toch maar weer eens van komen.

 

Ik ben bezig met het optuigen van een internationaal bedrijf met vestigingen in Nederland, UK en US (en meer in de pijplijn) en heb hiervoor een financieel pakket nodig.

 

We hebben inmiddels een blik geworpen op Navision, maar dat blijkt niet echt aan onze wensen te voldoen.

 

Heeft er iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken als ik het volgende lijstje van requirements opsom?

 

- internationaal georienteerd

- mogelijkheid tot administreren financiele transacties lokale entiteiten

- mogelijkheid tot consolidatie voor totale bedrijf

- web-based

 

thanx!

 

alef

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zelf inkloppen (waarschijnlijk komt er op den duur een controller), controle en consolidatie laten doen door bureau.

 

Navision is ons geadviseerd, maar is niet web-based (je kunt het wel via internet benaderen, maar je moet er wat voor installeren). Ik heb Exact online gezien en dat ziet er wel aardig uit, maar heeft geen internationale mogelijkheden.

Link naar reactie
  • 0

Beperk je niet meteen tot webbased software! Je hebt als je bijvoorbeeld SBS (Small Business Server) van Microsoft koopt een Terminal Server licentie. Je kan dan al op afstand werken als het pakket terminal server ondersteund.

 

Over het algemeen is een normale applicatie namelijk veel rijker aan mogelijkheden (uitzonderingen daargelaten). Verder werken normale applicaties bij het invoeren van veel data vaak prettiger/sneller.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Denk eens aan een abonnement van Twinfield (via een accountantskantoor zoals LTB online boekhouden), deze is webbases, oneindig veel administraties(eventueel gelinked), consolidatie, kostenplaatsen en in te stellen in de talen Nederlands, Engels, Duits en Frans. Abonnementen vanaf ca 25 euro (eenvoudig) tot 90 euro(complex) per maand.

 

Een goede oplossing voor veel organisaties, want SAP/ navision zijn niet webbased en kosten bovendien enkele tonnen.

 

Succes

 

Rob

Link naar reactie
  • 0

Denk eens aan een custom made oplossing, indien je het goed brengt en niet alle rechten eist zal het niet eens extreem veel hoeven te kosten. Zelf werk ik aan een systeem op internationaal nivo (binnen de EU). Deze zal dus niet geschikt zijn voor jou, echter met aanpassingen weer wel.

 

Er zijn accountantskantoren die er blij mee zullen zijn. Verder ga ik er niet op in.

 

Voor online pakketten kun je eens naar wefact kijken, het schijnt vrij goed te zijn (van horen zeggen). "King" heb je webversie's van en dit bedrijf wil best kleine aanpassingen voor je doen.

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

Je hebt al 20 suggesties, dus er kan er best nog eentje bij :D

 

Je kan Paul van Keep bellen. CAO van Sumatra Software. Het is een aardige vent die java-interfases maakt voor bestaande software. Heeft aan de wieg van Exact gestaan. Hij kent die software wereld als geen ander, en is vast bereid je te adviseren. Doe hem de groeten van mij. Als hij je niet kan helpen, dan weet Wim van den Brand van Silicon Polder Fund wel de weg. Komt volgens mij uit die navision/baan/sap wereldje. Leuke vent om te ontmoeten.

 

Voor adressen en telno's bel je me maar.

 

Groeten,

Nils

(leuk dat je er weer ff bent :D)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Niet goedkoop maar wellicht een aanrader:

 

E-synergy van Exact software, zelf hosten en koppelingen met Globe 2003 van exact software.

 

Wij werken met Globe en zijn daar redelijk tevreden over.

 

Groeten

 

Erik Boom

Boom Adviesgroep

Link naar reactie
  • -1

Ik heb zelf 5 bedrijven waarvan 3 in het buitenland en gebruik de online boekhoudoplossing van Twinfield...Werkt erg prettig en er zit standaard ook consolidatie in. voor mij iig van belang..

De personen die in denemarken en engeland boeken hebben hun eigen account in hun eigen taal waarna ik de controle doe. ze organiseren vaak online demonstraties waar ik veel aan gehad heb.

Het enige wat ik nog heb is deze link; [mod-edit: verwijderd]

Kijk anders even op de site,

Online boekhouden werkt voor mij zeker!

succes.

 

gr Mark

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zelf 5 bedrijven waarvan 3 in het buitenland en gebruik de online boekhoudoplossing van Twinfield...Werkt erg prettig en er zit standaard ook consolidatie in. voor mij iig van belang..

De personen die in denemarken en engeland boeken hebben hun eigen account in hun eigen taal waarna ik de controle doe. ze organiseren vaak online demonstraties waar ik veel aan gehad heb.

Het enige wat ik nog heb is deze link; ....

Kijk anders even op de site,

Online boekhouden werkt voor mij zeker!

succes.

 

gr Mark

 

De eerdere reactie van medemoderator DJLuc is per abuis verwijderd maar de vraag blijft staan:

 

Waarom zoekt een 'gerenommeerd' bedrijf als twinfield zijn toevlucht tot enorm slecht verkapte spam in een topic van 4 jaar oud? Volgens je mailadres zit je op het kantoor van Twinfield.

Wees dan op zijn minst open en zeg dat je voor twinfield werkt ipc een verhaal op te hangen over de 5 bedrijven die je hebt waarvan 2 in het buitenland

 

Frans

 

PS. volgens linkedin doe je gewoon de verkoop MKB....en hebben we een gezamenlijke connectie. cool ;)

 

Edit: Je woont zo'n beetje 5 minuten bij me vandaan. Kom 's koffie drinken, dan leg ik je HL uit :)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zelf 5 bedrijven waarvan 3 in het buitenland en gebruik de online boekhoudoplossing van Twinfield...Werkt erg prettig en er zit standaard ook consolidatie in. voor mij iig van belang..

De personen die in denemarken en engeland boeken hebben hun eigen account in hun eigen taal waarna ik de controle doe. ze organiseren vaak online demonstraties waar ik veel aan gehad heb.

Het enige wat ik nog heb is deze link; ....

Kijk anders even op de site,

Online boekhouden werkt voor mij zeker!

succes.

 

gr Mark

 

De eerdere reactie van medemoderator DJLuc is per abuis verwijderd maar de vraag blijft staan:

 

Waarom zoekt een 'gerenommeerd' bedrijf als twinfield zijn toevlucht tot enorm slecht verkapte spam in een topic van 4 jaar oud? Volgens je mailadres zit je op het kantoor van Twinfield.

Wees dan op zijn minst open en zeg dat je voor twinfield werkt ipc een verhaal op te hangen over de 5 bedrijven die je hebt waarvan 2 in het buitenland

 

Frans

 

PS. volgens linkedin doe je gewoon de verkoop MKB....en hebben we een gezamenlijke connectie. cool ;)

Ahh Frans, was ik eindelijk iedereen een keertje voor met de geduchte concurrentie is m'n bericht weg >:( ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Ahh Frans, was ik eindelijk iedereen een keertje voor met de geduchte concurrentie is m'n bericht weg

 

Trust me, I've been there too. Eindelijk een spammer te pakken, had ene Frans - terwijl hij buiten stond te schilderen - de melding ook ontvangen op z'n mobiele koelkast. Was hij met bevlekte kleding en al de kamer ingestorm om welgeteld 1 Volle seconde eerder dan ik de spamkill te maken, en het me via PM diep...heel diep... in te wrijven.

Z'n vrouw is nu nog bezig de verfspatten uit de vloer te krijgen... volstrekte waanzin deze Mod-ratrace.

Maar goed, deze kill is officieel voor jou hoor ;D

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.