• 0

snackbar beginnen maar hoe te financieren!

Beste mensen,

Ik hoop hier het antwoord te kunnen vinden / krijgen op het volgende; ik heb een pand gezien wat te huur staat, leuk pandje gunstige huur maar aangezien ik een snackbar / cafetaria wil beginnen stuit ik hier op een paar problemen.

Probleem één is, er zit geen horecavergunning op het pand ik heb inmiddels om een vrijstelling tot het vestigen van een horecagelegenheid aangevraagd bij de gemeente.

Probleem twéé is, geld want ik heb echt geen cent om het te financieren ( ongeveer 60.000 euro) het pand is helemaal leeg en om een snackbar te beginnen heb je aardig wat machines nodig denk aan een bakwand, afzuiging, toonbank en dan krijg je nog de kleine dingentjes. Bij de bank hoef je niet aan te komen voor een lening voor horeca en zeker als het om een huurpand gaat.

Wie weet er een oplossing voor dit probleem want ik geloof er echt in dat het goed gaat draaien de reden daar voor is dat het pand midden in een klein winkelcentrum is en een paar deuren verder heeft jaren geleden al een snackbar gezeten liep erg goed maar is opgekocht door een supermarktketen en daarmee de supermarkt mee uitgebreid. Voor de rest is er helemaal geen horecagelegenheid in de buurt.

Groetjes, marouan

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Met een degelijk marktonderzoek heb je al een stuk meer kans bij een bank. Begin daar eens mee!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0

Probleem twéé is, geld want ik heb echt geen cent om het te financieren ( ongeveer 60.000 euro) het pand is helemaal leeg en om een snackbar te beginnen heb je aardig wat machines nodig denk aan een bakwand, afzuiging, toonbank en dan krijg je nog de kleine dingentjes. Bij de bank hoef je niet aan te komen voor een lening voor horeca en zeker als het om een huurpand gaat.

Beste marouan,

Als jij er al niet in gelooft dat het lukt om een financiering rond te krijgen, hoe moet de bankman/vrouw dan over je plan denken?

Alles staat en valt met een goed ondernemingsplan, op deze site vind je alle informatie om je daarbij te helpen. Als je dat plan af hebt gemaakt, en je hebt je vrienden, familie en kennissen het laten lezen lijkt het me toch tijd om de stoute schoenen aan te trekken en banken langs te gaan.

Hier hoor je vanzelf wat ze van je plannen vinden.

Banken overtuigen is voor 80% de ondernemer en voor 20% zijn plan. Dus mijn advies, lees je hier goed in over plannen maken en ga aan de slag!

Alleen jij kan het waarmaken, SUCCES!

Groet, Martin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar