Aanbevolen berichten

Dit lijkt een erg groot congres voor ondernemers, georganiseerd door voornamelijk MKB Nederland.

Maar ik hoor hier niemand er over, how come ?

Hoofdsponsors, kennispartners, belangenorganisaties en een Raad van aanbeveling : tenminste 100 bedrijven staan hier achter. Ministers zijn aanwezig, De Ondernemer van het Jaar wordt benoemd.

Iemand ervaring mee ? Waarom hoor ik hier zo weinig van ?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8193-wwwweekvandeondernemernl/
Delen op andere sites

Ha Webwolff,

Deze ondernemer heeft dit evenement en haar voorganger, het nationaal MKB-congres, pas een keer of 7 bezocht. Vorige jaar zat ze zelfs in de jury en mocht ze meebeslissen wie de Nederlandse 'ondernemer van het jaar 2005' werd. 8)

Het is een uitstekend netwerkevenement, maar wel gericht op gevestigde ondernemers. Voor zover ik weet werven ze niet onder starters, dus dat verklaart wellicht de onbekendheid hier op het forum. Mediapartner zijn Bizz en Zibb, dus eigenlijk zou het hier wel bekend moeten zijn. De presentaties tijdens de dagen zijn overigens zwaar gesponsord en daarom niet allemaal even boeiend. De netwerkgelegenheden tijdens lunch en borrel des te meer. ;D

Karen (die wellicht dit jaar ook weer gaat)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Het is een prima event. Maar zo als altijd, laten de groepen "nieuwkomers" en "starters" elkaar niet zo goed mixen.

De noden van de gevestigde bedrijven en die van de nieuwkomers zijn nou eenmaal anders en uit eigen ervaring kan ik je verzekeren dat bij de gevestigde bedrijven eigenlijk helemaal niemand op die nieuwkomers zitten te wachten. Het is niet voor niets dat de technostarters te boek staan als de "ASIELZOEKERS VAN HET BEDRIJFLEVEN"

Als het je eenspreekt, gewoon gaan. Maar ik denk niet dat het jandig is voor "de week" om haar communicatie specifiek te richten op starters. Dat vinden noch MKB Nederland, nog de bezoekers een goed idee.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar