• 0

Hoe gaat het met de e-mail nieuwsbrief?

Folderen en adverteren, het lijkt wel of dat de laatste tijd steeds minder goed "werkt".

Steeds vaker merk ik dat men mijn folders en/of advertenties niet gezien heeft, klanten geven ook aan dat ze folders al niet eens meer bekijken. Er vallen overigens tegenwoordig ook wel héél veel folders op de deurmat!

Daarom wil ik beginnen aan een e-mail nieuwsbrief voor mijn klanten.

Ik hoop daarmee ook mijn zogenaamde "slapende" klanten weer eens wakker te schudden.

Maar ik heb er zelf (nog) helemaal geen ervaring mee. Hoe zit het met de nieuwsbrief vandaag de dag, reageren de klanten er wel beter of vaker op dan op folders in de brievenbus?

Ik ben niet van plan om "zomaar" een nieuwsbrief te gaan rondsturen, alleen als mensen zich ervoor aanmelden wil ik ze een nieuwsbrief gaan toesturen.

Nu ben ik dus benieuwd naar de ervarigen van anderen. Lukt het om de mensen te interesseren (en die interesse vast te houden!) via een nieuwsbrief of bestaat de indruk dat men al 'n beetje "nieuwsbriefmoe" begint te worden?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8244-hoe-gaat-het-met-de-e-mail-nieuwsbrief/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

• 0

hey scorpio,

Het mooie van HL is : YOU ARE NOT ALONE ! :D

Lees daarom : "De Nieuwsbrief is dood" - https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=2736

• 0

Een nieuwsbrief is een perfect medium om je klanten "wakker" te houden. Zoals je zelf aangeeft moet je niet zomaar nieuwsbrieven versturen.

Een nieuwsbrief is effectief wanneer je waardevolle informatie verschaft in plaats van een praatje over je eigen bedrijf.

Zorg ervoor dat de leden van je nieuwsbrief ernaar uitkijken om je nieuwsbrief te ontvangen en je zult zien dat het gebruik maken van email-marketing een zeer effectief medium is, mits juist gebruikt.