• 0

Algemene Voorwaarden laten maken

Ik heb wat af gemaild de laatste tijd. Her en der eens geinformeerd naar de kosten voor het laten opstellen van Algemene Voorwaarden.

Mijn budget hiervoor is aardig klein (ik schrok ook echt van sommige prijzen, had ik niet verwacht), waardoor meerendeel al af valt voor mij.

Nu dacht ik ergens uit gekomen te zijn, begin ging goed, maar geeft nu niemand thuis lijkt wel.

Ik wil zelf ook graag vooruit en dit is het enige wat ik nog mis om te kunnen starten.

Ik ken mijn weg niet zo goed op dit gebied om te kunnen zeggen, daar en daar zou ik eens kunnen informeren, omdat deze niet al te duur zouden zijn.

Wellicht dat iemand hier, mij hier mee wat op weg kan helpen?

 

[titell aangepast - mod]

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik schrok ook echt van sommige prijzen, had ik niet verwacht

 

Mag ik vragen van wat voor soort berichten je dan schrikt?

 

Gebruik ook even de zoekfunctie op algemene+voorwaarden er zijn hier al een flink aantal topics over geweest. Kopiëren is géén goed idee: naast dat de situatie voor jou ogenschijnlijk gelijk kan zijn aan die van een ander bedrijf, zijn de essentiële nuances vaak net anders. Daarnaast zit er gewoon auteursrecht op, zodat kopiëren simpelweg niet is toegestaan.

Link naar reactie
  • 0

Ik had zelf een paar keer rondgebeld om naar de tarieven te vragen, en dat is echt de moeite waard. Het scheelt namelijk enorm.

 

Ik heb het uiteindelijk gedaan voor rond de 150 euro, dus dat valt nog wel mee.

Link naar reactie
  • 0

Kopieren zou de makkelijke weg zijn, maar daar doe ik niet aan mee.

Wil ze graag op maat laten opstellen.

 

Van wat voor berichten ik dan schrik? Als de bedragen zo rond de 1300 euro liggen, dan schrik ik.

 

Captbiele, dat komt meer in de richting van mijn budget, maar blijkbaar snuffel/speur ik niet diep genoeg want ik krijg ze niet gevonden.

 

Had de zoekfunctie al gebruikt, maar kon niks vinden over goedkopere adresjes.

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan je het bedrijf ICT Recht aanraden (http://www.ictrecht.nl). Denk eraan dat dit bedrijf wel zich grotendeels richt op ICT gerelateerde ondernemingen.

 

De prijslijst valt hier te vinden: http://www.ictrecht.nl/ictrechtprijslijst.pdf

 

Lees dit bericht niet als SPAM, maar als een tip. Misschien dat meerdere mensen hier wat aan hebben.

 

Ik heb ook goede ervaringen met ICT Recht. Heb kort geleden daar mijn Algemene Voorwaarden op laten stellen. Zien er goed uit en tegen een hele nette prijs. Een aanrader!

Link naar reactie
  • 0

Wat leuk dat jullie beide zo tevreden zijn over ICTrecht.

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met ICTrecht?

 

De Topicstarter van het topic op https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=16;action=display;threadid=10187 heeft ook gebruik gemaakt van diensten van ICTrecht.

Of hij/zij daar tevreden over is zul je zelf moeten vragen :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 290 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.