wat te doen als braindead?

Aanbevolen berichten

Ik heb een totaal nieuwe manier gevonden om uitermate tot rust te komen. Het werkt alleen als je vanuit mijn omgeving komt.

Je moet namelijk eerst een teringeind van, zoals in mijn situatie, Rotterdam naar Groningen rijden met 3 andere lolbroeken in je auto in collone met nog 5 andere lolbroeken om het gevoel te krijgen dat je daadwerkelijk met iets onnuttigs bezig bent. Vervolgens een goeie discussie over niets van 2 tot 6. Lekkere nacht slapen, zwaar ontbijt en een potje voetballen in een lege kuikenstal. Dan lekker stappen in de 3 gezusters, wel bekend onder groningengangers, en tot je verbazing om 3 uur tijdens het ontbijt te horen krijgen dat je kampioen bent geworden met al je teamgenoten waarmee je net een nachtje doorgetrokken hebt :).

Dat werkt wel om van je braindeadness af te komen. Uiteraard spelen bier en mooie grünner-dames een grote rol in dit verhaal :)

GreeTz

 

ps. het is maar een aanrader :)

Tijd bestaat niet. Tijd is een door de mens verzonnen kwelling.

 

http://beam.to/tricodanae

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

In Ottoland is het inderdaad alleen maar blerende geiten, loejende koejen en kakelende kippen. Totally inspiratieloos als je hier naar buiten kijkt. Gelukkig staat mijn beelscherm voor het uitzicht en zie ik alleen maar letters over mijn scherm wandelen die mij proberen iets zinnigs te melden.

Maar in Den Haag klinkt tric zijn avond als my night out, alleen in een andere setting (val niet op grüner mädlens).

Maar elk weekend in de lampen hangen is inderdaad goed voor inspiratie, alhoewel ik de andere dag alleen maar grijze vlakken heb ik mijn hersenpan en ik dus totally braindead ben omdat ik niet meer weet wat ik uitgevroten heb 's nachts.

Maar mijn slogin is niet voor niets "live is beautifull", dus what the heck ... als je maar lol hebt (ookal heb je het zelf niet in de gaten omdat je dronken bent).

Maandag is en blijft voor mij monday bloody monday .... moet ik ineens weer in de refresh mode en is mijn weekend helaas weer in de ctrl, alt, del.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Dat is zekers een aanrader.

Beter dan de mijne anniewee, omdat ik dan brak opsta. Wat ik meestal doe is thuis voor de spiegel op een barkruk gaan zitten en allemaal lekkere (vooral veel) drankjes drinken. En vervolgens ga ik dubbel zien en zit ik daar met me, myself and I een goed gesprek te voeren. En vervolgens zeg ik: zullen we naar bed gaan.

En ... het leukste hierin is ..... ik krijg altijd mijn zin!

 

Inspiratie ????

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.