Heeft er iemand een spetterend idee? Er zijn zoveel instituten de grond uitgekomen de laatste tijd en ik moet dringend terug meer klanten werven. Door medische problemen heb ik mijn zaak een maand moeten sluiten en zelfs na een mailing komen er weinigen terug terwijl ik toch een mooi klienteel had opgebouwd. :-[
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rstephe4
Rstephe4
Heeft er iemand een spetterend idee? Er zijn zoveel instituten de grond uitgekomen de laatste tijd en ik moet dringend terug meer klanten werven. Door medische problemen heb ik mijn zaak een maand moeten sluiten en zelfs na een mailing komen er weinigen terug terwijl ik toch een mooi klienteel had opgebouwd. :-[
please help
[titel gecorrigeerd - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8315-marketingidee%C3%ABn-voor-schoonheidsinstituut/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag