Onlangs heb ik via een zakelijke relatie het tel. nummer gehad van een merkenregistratie bureau genaamd: "Vereenigde". Ik heb telefonisch contact en heb kort verteld dat we een merkregistratie van ons bedrijf willen doen aangevuld met een e-mail met aanvullende informatie. Via de telefoon vroeg ik wat de opties waren. Vervolgens krijg ik een (confirmation copy) document thuis gestuurd met wat de opties zoal zijn. Het ziet er gelikt uit dat wel. maar niks nieuws wat ik niet wist
Nu ontvang ik een factuur "Voor studie en advies, onderzoek in diverse merkenregisters, onderzoek op het internet, ons (telefonisch) advies 16 feb 2006.
Je raadt het al ........een flink bedrag. Mijn vraag is dan ook: kan het zomaar dat ik een factuur ontvang?. Ik ben geen klant, heb geen offerte ontvangen of overzicht van mogelijke kosten, heb nooit opdracht gegeven. Ik heb het gevoel dat hun op eigen houtje rustig aan de gang zijn gegaan en zodoende een leuk product bedachten om vervolgens aan mij te presenteren met een passend factuur.
Al jullie adviezen en meningen zijn welkom.
Gegroet JW
[onderwerp verduidelijkt - mod]
Coffee-star | espressobars
www.coffee-star.nl
Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jwkeus
jwkeus
Bestel HL-ers,
Graag wil ik jullie mening over het volgende:
Onlangs heb ik via een zakelijke relatie het tel. nummer gehad van een merkenregistratie bureau genaamd: "Vereenigde". Ik heb telefonisch contact en heb kort verteld dat we een merkregistratie van ons bedrijf willen doen aangevuld met een e-mail met aanvullende informatie. Via de telefoon vroeg ik wat de opties waren. Vervolgens krijg ik een (confirmation copy) document thuis gestuurd met wat de opties zoal zijn. Het ziet er gelikt uit dat wel. maar niks nieuws wat ik niet wist
Nu ontvang ik een factuur "Voor studie en advies, onderzoek in diverse merkenregisters, onderzoek op het internet, ons (telefonisch) advies 16 feb 2006.
Je raadt het al ........een flink bedrag. Mijn vraag is dan ook: kan het zomaar dat ik een factuur ontvang?. Ik ben geen klant, heb geen offerte ontvangen of overzicht van mogelijke kosten, heb nooit opdracht gegeven. Ik heb het gevoel dat hun op eigen houtje rustig aan de gang zijn gegaan en zodoende een leuk product bedachten om vervolgens aan mij te presenteren met een passend factuur.
Al jullie adviezen en meningen zijn welkom.
Gegroet JW
[onderwerp verduidelijkt - mod]
Coffee-star | espressobars
www.coffee-star.nl
Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8326-das-wel-heel-snel-een-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag