Ik ben mn BTW aangifte even aan het invullen en heb een vraag mbt de aftrekposten :)
Ik heb getracht hier wat te searchen maar die doet een beetje lastig dus mijn excuus als het al ergens vermeld staat.
In hoeverre kan ik etentjes met klanten/overwerk aftrekken binnen mn boekhouding?
Als ik het goed begrepen heb de BTW helemaal niet en het berdag ex BTW 100%? Nu zie ik alleen op belgische sites een hoop apparte rekenmodellen (50%, 69% etc) en vraag me of of dat voor Nederland ook van toepassing is :)
Ik hoop dat iemand me een zetje in de goede richting kan geven :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
toxic-orange
toxic-orange
Ik ben mn BTW aangifte even aan het invullen en heb een vraag mbt de aftrekposten :)
Ik heb getracht hier wat te searchen maar die doet een beetje lastig dus mijn excuus als het al ergens vermeld staat.
In hoeverre kan ik etentjes met klanten/overwerk aftrekken binnen mn boekhouding?
Als ik het goed begrepen heb de BTW helemaal niet en het berdag ex BTW 100%? Nu zie ik alleen op belgische sites een hoop apparte rekenmodellen (50%, 69% etc) en vraag me of of dat voor Nederland ook van toepassing is :)
Ik hoop dat iemand me een zetje in de goede richting kan geven :)
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8433-zaken-eten-aftrekbaar-en-de-btw-dan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag