Ik heb Sinds een maand een bedrijfje, nu ga ik voor het eerst proberen te netwerken. Aankomende donderdag ga ik naar de BOUW en ICT beurs.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en weet ook niet of het de beste gelegenheid is. Ook weet ik nog niet of het me lukt om op deze manier te netwerken. Ik laat het maar even op mij afkomen en kijk of ik er iets mee bereik.
Maar mijn vraag is, heeft iemand tips om op een beurs te netwerken bij totale vreemden. En mijn 2e vraag is of het wel de juiste locatie is om te netwerken..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast archlackware
Gast archlackware
Ik heb Sinds een maand een bedrijfje, nu ga ik voor het eerst proberen te netwerken. Aankomende donderdag ga ik naar de BOUW en ICT beurs.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en weet ook niet of het de beste gelegenheid is. Ook weet ik nog niet of het me lukt om op deze manier te netwerken. Ik laat het maar even op mij afkomen en kijk of ik er iets mee bereik.
Maar mijn vraag is, heeft iemand tips om op een beurs te netwerken bij totale vreemden. En mijn 2e vraag is of het wel de juiste locatie is om te netwerken..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8440-netwerken-op-beurs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag