Hoi,

Op dit moment werk ik in mijn vrije tijd met 4 mensen samen aan een internetprojekt. De investering die we maken is met name tijd (de een meer dan de ander). Er is momenteel geen enkel formeel verband waarbinnen we de werkzaamheden uitvoeren.

De vragen zijn: Hoe kan ik mijn investering zo goed mogelijk beschermen? Hoe kan ik waarborgen dat eventuele toekomstige opbrengsten redelijk verdeeld zullen worden? Wat voor een verdeelsleutel zou er toegepast kunnen worden? Maw: wat is de beste formele structuur waarin we eea kunnen gieten?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8480-aandeel-nieuw-bedrijf/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Hoi Rick,

Leuke vraag die mij in staat stelt in te gaan op iets wat mij opvalt.

Veel vragenstellers hier op ons forum www.higherlevel.nl focussen zich op de bijkomende zaken in plaats van op de allerbelangrijkste: hoe krijg ik klanten, dus omzet en daarmee cash voor mijn product, dienst of bedrijf.

Het moet mij toch van het hart: bescherming van je idee of product, juridische structuur, fiscaliteit, boekhouding en vooral ook financiering etc. zijn pas belangrijk als je verkoopt!

Je kan wel over deze zaken nadenken maar ze zijn uiteindelijk pas echt van belang als je geld verdient!

Vind dit zo belangrijk omdat je als entrepreneur vaak prioriteiten moet stellen. Dan zou netwerken en verkopen toch op de nummers 1, 2 en 3 op je lijst moeten staan.

Om toch je vraag enigzins te beantwoorden zou ik je willen voorstellen om eens te browsen op onze website. Doe je huiswerk via de zoekopdracht op www.higherlevel.nl en ga vervolgens met je maten om de tafel zitten om en los het samen op.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Ties

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8480-aandeel-nieuw-bedrijf/#findComment-84737
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar