• 0

Ontwerp nieuw product (vaste) telefonie

Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een nieuw product voor toepassing in (vaste) telefonie. Ik ben op zoek naar een partij die in opdracht van mij een technisch ontwerp en protottype van het product kan bouwen.

Waar kan ik hiervoor (het best) terecht?

Wie is in staat en bereid een technisch ontwerp te maken van bijv. een volledig digitale telefoonbeantwoorder of een nummerweergave apparaat?

Wie kan en wil een prototpye van een dergelijk apparaat bouwen?

Kortom: wie dit kan en wil kan mij mogelijk verder helpen een nieuw product te bouwen.

Graag alleen concrete reacties, geen verwijzingen naar zoek-sites of ´Gouden Gidsen´. Ik ben al enige tijd hiermee bezig maar tot op heden heb ik nog geen geschikte partij gevonden.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8533-ontwerp-nieuw-product-vaste-telefonie/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste Lablanke,

Verwijzingen naar gouden gidsen zull je hier weinig tegenkomen, mensen die dit forum vaker bezoeken weten dat wel.

Je vraagt om concete reacties, maar zelf ben je ook niet erg concreet.

"Een nieuw product voor toepassing in (vaste) telefonie" kan naar mijn idee nogal breed zijn, om wat voor technieken gaat het, is het klein groot, van welke materiaal moet het gemaakt gaan worden ?

Je hoeft niet alles op het forum te zetten, maar iets meer duidelijkheid geeft ons meer mogelijkehden om mee te denken.

• 0

Ik heb het bericht enigszins uitgebreid en hoop dat het wat duidelijker is. Ik ben gewoon op zoek naar iemand die een technisch ontwerp (=bouwtekening) voor een telecom-consumentenproduct kan maken.

Niet zo heel erg vreemd lijkt mij, als ik een technisch ontwerp voor een nieuw huis of een nieuwe brug nodig heb ga ik naar een bouwkundig respectievelijk civiel ingenieursbureau, maar waar vind ik een technisch ingenieursbureau telecom.

Ja, ik heb het al gedaan, effge google´n en je hebt er zo een! Klopt bijna, echter: een ingenieursbureau telecom houdt zich vooral bezig met masten voor mobiele netwerken, schakelkasten, voedingen, bliksemafleiders en nog veel meer, maar vooral niet met consumenten-producten.

Ook heb ik al contact gehad met jongens die inderdaad thuiszijnin electronica, embeded systems en productontwikkeling, alleen hebben die nou net weer geen kaas gegeten van telecommunicatieprotocollen, netwerken enzo. Dus nogmaals: Wie kanme hiermee helpen?

En hoe het eruit moet zien?, het liefst heel erg klein, vierkant en pimpelpaars met een kort snoertje en stekkertje eraan!

• 0
Ja, ik heb het al gedaan, effge google´n en je hebt er zo een! Klopt bijna, echter: een ingenieursbureau telecom houdt zich vooral bezig met masten voor mobiele netwerken,

Lijkt me niet zo vreemd, mobiele telefonie is een groeimarkt (o.a. UMTS) en vaste telefonie is naar mijn idee over de top. Las pas ergens dat dagelijks mensen hun vaste aansluiting weg doen en alleen een mobiel hebben vanwege de hoge kosten van t vaste abonnement.

Ik neem aan dat je daar wel rekening mee hebt gehouden /onderzoek naar gedaan dan wel gaat doen.

En misschien is de markt nog groot genoeg voor een goed idee....

Succes in elk geval

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar