Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een nieuw product voor toepassing in (vaste) telefonie. Ik ben op zoek naar een partij die in opdracht van mij een technisch ontwerp en protottype van het product kan bouwen.
Waar kan ik hiervoor (het best) terecht?
Wie is in staat en bereid een technisch ontwerp te maken van bijv. een volledig digitale telefoonbeantwoorder of een nummerweergave apparaat?
Wie kan en wil een prototpye van een dergelijk apparaat bouwen?
Kortom: wie dit kan en wil kan mij mogelijk verder helpen een nieuw product te bouwen.
Graag alleen concrete reacties, geen verwijzingen naar zoek-sites of ´Gouden Gidsen´. Ik ben al enige tijd hiermee bezig maar tot op heden heb ik nog geen geschikte partij gevonden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kaljouw
Kaljouw
Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een nieuw product voor toepassing in (vaste) telefonie. Ik ben op zoek naar een partij die in opdracht van mij een technisch ontwerp en protottype van het product kan bouwen.
Waar kan ik hiervoor (het best) terecht?
Wie is in staat en bereid een technisch ontwerp te maken van bijv. een volledig digitale telefoonbeantwoorder of een nummerweergave apparaat?
Wie kan en wil een prototpye van een dergelijk apparaat bouwen?
Kortom: wie dit kan en wil kan mij mogelijk verder helpen een nieuw product te bouwen.
Graag alleen concrete reacties, geen verwijzingen naar zoek-sites of ´Gouden Gidsen´. Ik ben al enige tijd hiermee bezig maar tot op heden heb ik nog geen geschikte partij gevonden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8533-ontwerp-nieuw-product-vaste-telefonie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag