Higherlevel tracteert op een BBQ on the Beach - 12 mei Scheveningen

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nou boys ... het is geregeld !!!!

 

Check this out Oscars and speeking with experience berry xellie en ook mega lekker.

BBQ met 11 gaat niet lukken .... maar no worries ... we gaan in Scheveningen op een Oscoriaanse Spaanse excursie !

 

@Remco .... natuurlijk heb ik ook met jou rekening gehouden .... nix zand tussen je wielen ... duinen met een zwembad en uitzicht op zee.....

Houdt er wel rekening mee dat we op terras aangekleed moeten eten, maar na het eten .... ehmmmmm .... voor degene die niet willen skinny dippen ... zwembroek mee 8)

 

Routebeschrijving is op de site te vinden.

 

Behalve met Remco, heb ik ook rekening gehouden met de rest .... eten is om 20.30 uur !

Drinken kan vanaf 19.00 uur.

Enneh ... Bedenkerij ... dood vis? Lust je dat wel? Vergeet voor die kleine geen zwembandje mee te nemen ..... Of heeft je vader je ook gemeld dat het bij de opvoeding hoort dat een kind voor zijn derde jaar al kan zwemmen ;)

 

Tot strax :D

CU there 8)

 

 

<>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik zag dat het members only is. Is er een gastenlijst of is de melding van HL voldoende? Er bestaat namelijk een kans dat ik met een derde persoon kom. Maar deze moet vanuit Maastricht komen en weet vanwege afspraken niet of dit haalbaar is.

 

Er is geen guestlist en iedereen die enige affinitiet heeft met Higherlevel.nl is welkom. Het is ook geen formele zakelijke borrel, zie het puur als een groep mensen die elkaar 'van online' kent, en die ook offline elkaar eens willen zien. Informeel en gezellig, dat moet het zijn :)

Link naar reactie

Alleen jammer van de enorme file op de terugweg, we hebben ruim anderhalf uur gedaan over de eerste 5 kilometer door wegwerkzaamheden en de grootste hoeveelheid auto's met pech die ik ooit gezien heb. Verder was het heel erg geslaagd, de locatie, het eten, helemaal top. En leuk om weer wat nieuwe gezichten gezien te hebben!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.