Higherlevel tracteert op een BBQ on the Beach - 12 mei Scheveningen

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

Ik moet even melden: voor een BBQ hebben wel wel wat meer lekkerbekken nodig. Misschien ben ik dan tóch te spontaan met mijn kortetermijngedrag 8)

 

Maar verder no worries: uithongeren zullen we op zeker niet ;)

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De meeste BBQ's op het strand worden geregeld vanaf 20 personen. Ik zal straks even langs een "bevriende" strandtenteigenaar gaan om te vragen of hij een uitzondering wil maken. En natuurlijk even checken of hij geen ander evenement heeft geboekt. Alhoewel ... dan moet aanschuiven bij dat gezelschap niet zo'n probleem zijn 8)

 

Maar ... voorlopig zijn we met zijn 5-en !

 

- Justus

- Ben

- Edward

- Nico

- Jeroen

- Peter

- Mikky

 

En nog wat maybees:

- Ilja + Lexbridge

- Ewout

- ?

 

 

<>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dames en Heren,

 

Ik vind dit een prima initiatief! Al langere tijd zat ik eraan te denken om eens mee te komen naar een bijeenkomst, maar dit is toch wel erg aantrekkelijk!

 

Echter ik zag een starttijd van 18:00u. Is dit voor morgenavond de aanvangstijd?

 

Wij zitten namelijk met nog wat late afspraken en gaan met die reden 18:00u niet halen. Mochten jullie later beginnen dan zal het voor ons zeker interessant worden.

 

(we komen eventueel met 2 á 3 personen)

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie

Dood vlees is nix voor mij, dus ik eet thuis mijn buikje wel rond. Dan spring ik daarna op de fiets richting het strand voor bier en zo :) ;D

 

Hmmm... Ik hoor net dat op mijn zoontje moet passen. Ik neem hem wel mee; vindt ie meestal wel leuk. 't Is vast wel goed voor zijn opvoeding tot ondernemerschap. Hij is twee en mijn vader zegt altijd dat je je kinderen voor hun derde moet hebben opgevoed, want daarna doe je er niet veel meer aan :D

Bert mijn website>

Link naar reactie

Oke ik ga proberen op een fatsoenlijk tijdstip aanwezig te zijn. De planning is tussen 20:00u en 20:30u.

 

Ik kom samen met Dillard Blom en wij komen uit naam van Stichting Hostmerk Nederland.

Ieder afzondelijk heeft een eigen ICT onderneming waarmee wij actief zijn op het gebied van Hosting, Software ontwikkeling en beheer en support voor Linux. Software ontwikkeling en Linux zowel op uur/projectbasis als op basis van detachering.

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie

Even een update voor wat betreft de opkomst tot zover.

 

Maar ... voorlopig zijn we met:

 

- Justus

- Ben

- Edward (ETA tussen 19:00 en 20:00 uur)

- Jeroen

- Peter

- Mikky

- Ilja

- Lexbridge

- bedenkerij

- Ryankalkhoven (ETA vlak na 20:00 uur)

- Dillard Blom (idem)

 

Maybee's

- Ewout

- Nico

- ?

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tijdstip .... ik ben er sowieso al van vroeg tot vroeg ... als je in Scheveningen woont (like me) hoef je nooit meer naar nuis 8)

 

Locatie : ? Ik had er 1 in gedachte, maar die is totally hired for other purposes.

Ik ook met mijn spontane (te late) gedrag :-\ .... maar degene die mij kennen, weten dat er sowieso iets geregeld wordt.

Maar .... for sure dat ik morgen een bevestiging heb on the beach or above the beach en er een zandplek is waar wij gezellig kunnen genieten van een hapje, drankje en elkaar ontmoeten.!

 

Stay tuned ... als je al "ja ik kom" gemeld hebt, maar morgen niet achter de PC zit .... bel dan even naar mijn gsm 06 29551647 .... dan meld ik je waar ik met mijn voetjes in het zand op jullie zit te wachten !

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.