aangezien ik hier net nieuw ben, even een kleine introductie:
Ik ben coen 23 jaar oud en ben in het dagelijksleven groenteman in Huizen.
Nou wil het geval dat ik met 2 vrienden het plan bedacht heb om een vakantiekamp te beginnen hier in Nederland. We weten alleen niet waar we moeten beginnen. Er is zoveel waar je aan moet denken. Dus mijn vraag is: kunnen jullie ons misschien een beetje op weg helpen??
Misschien een beetje stomme vraag, maar ik hoop dat jullie ons kunnen helpen......
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
superscout
superscout
Hallo allemaal,
aangezien ik hier net nieuw ben, even een kleine introductie:
Ik ben coen 23 jaar oud en ben in het dagelijksleven groenteman in Huizen.
Nou wil het geval dat ik met 2 vrienden het plan bedacht heb om een vakantiekamp te beginnen hier in Nederland. We weten alleen niet waar we moeten beginnen. Er is zoveel waar je aan moet denken. Dus mijn vraag is: kunnen jullie ons misschien een beetje op weg helpen??
Misschien een beetje stomme vraag, maar ik hoop dat jullie ons kunnen helpen......
Alvast bedankt,
Coen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8567-een-vakantiekamp-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag