Speednetworking zoekmachinemarketing

Aanbevolen berichten

Wilt u ook weten hoe uw website bovenaan in de zoekresultaten komt? Zou het dan niet makkelijk zijn als u op één avond contact hebt met verschillende potentiële aanbieders van zoekmachine-marketing? Tijdens het Speednetworking Event op 15 mei bij Media Plaza krijgt u door middel van 8 korte gesprekken antwoord op al uw vragen over zoekmachine-marketing. U krijgt niet alleen informatie over de nieuwste en beste methoden, u vergelijkt de aanbieders met elkaar en wellicht maakt u aan het eind van de avond een concrete afspraak met een zoekmachine-marketingbureau.

 

Website: http://www.speednetworking.nl/15_mei_2006_seo/index.htm

 

Link naar reactie

belangrijke informatie: kost 95 euri.

 

Opmerkelijke informatie: als je een factuur wilt: moet je er afzonderlijk achteraan bellen.

 

Het is op dit moment niet mogelijk om aan te geven dat u een factuur wilt ontvangen. Indien dit uw voorkeur heeft, kunt u contact opnemen met Marije van Soest, tel: 030 2914148 of marije.vansoest@mediaplaza.nl

 

Goeie actie van Mediaplaza ;D

Link naar reactie

Nou lekker dan! Ik heb die 190 euro al betaald maar ik krijg geen mail... :o

 

Wat heb jij dat ik niet heb Jeroen.. ;D

 

Dat van die factuur vind ik trouwens ook een waardeloze regeling. Ik heb nu maar de deelnamebevestiging in mijn boekhouding gestopt...

 

Ik vond het wel een goed idee, en als je voor € 190,00 in contact komt met een aantal potentiele klanten dan is het best wel de moeite waard. Ben benieuwd waar het gebrek aan animo ligt. Bij de aanbieders of bij de vragers....

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.