Reuzen&Kneuzen bak

Aanbevolen berichten

(reden voor dit topic)

 

Veel mensen vragen aan mij: "zeg Dennis, kan jij toevallig zien van wie ik reuzen / kneuzen heb ontvangen?"

 

Ik vind niet dat het aan mij is om iemand te ontmaskeren en zal dat dus ook niet doen (behalve als er misbruik van de functie gemaakt wordt). Als je dus voor je mening uit wilt komen, doe dat dan hier svp.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hallo buurman ... dit vind ik nu een prima topic !

 

Het is inderdaad vaak zo dat mensen graag vermelden als je er een reus bijhebt, maar zodra er een kneus wordt uitgedeeld heb ik geen idee waarvoor?

Van wie ik hem gekregen heb, vind ikzelf minder belangrijk, maar wil wel graag weten waarom ik een kneus heb en in welke topic.

Kan ik nl. óf een volgende keer beter opletten als ik niet to the point ben, te bot of weer off topic aan het babbelen ben. Ik zal daarover niet in discussie gaan, maar wel fijn om te weten.

Discussie doe ik alleen ik het uitermate raar vind dat ik een kneus krijg, dan wil ik mezelf kunnen verdedigen (mits je het deed omdat je verkeerd bent opgestaan ... dat kan ik nog handle)!

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Goed idee,

ben zelf ook altijd razend benieuwd waarom ik nou een kneus heb gekregen. Wat mij het meeste boeit is de vraag "Krijg ik nou een kneus voor de inhoud van mijn boodschap of voor de manier waarop ik het heb gebracht?"

Als ik zelf een kneus geef (dat doe ik niet snel), dan is dat meestal omdat ik de boodschap onjuist vind. Ik zal het onthouden, om voortaan bij het uitdelen van een kneus ook te zeggen waarom.

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Prima topic,

 

Goed voor de motivatie. Voor zowel de leden en/of de bezoekers van dit Forum.

 

Ik heb wel een kleine 'maar'

 

Geachte Zrski ben je met deze thread als nummer 1 reus (dat ziet iedereen) nog meer naar reusjes aan het vissen??? :P

 

Volgens mij heb ik nu een kneusje verdient :D

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Heb (na het incasseren van mijn reus) bijna de hele middag achterover zitten leunen .... tussendoor nog met Jeroen en Rick op de MSN gehangen (uit verveling ... nog bedankt boys voor jullie tijd) en weer terug op HL.

Maar ... als ik dan HL bekijk, dan vind ik dat IEDEREEN een reus heeft verdient. Ik bedoel ... wij doen inderdaad veel acties, maar zonder reactie daarop van allen is het forum ook het forum niet.

 

Thanksssssssssssssssssss ALLEMAAL !!!!!!!!!!!

 

P.S. mis nl. de kliks op "vote" ... en ik moet toch ergens mijn klikverlaving kwijt ;D

 

HL-collega (moderatoren) krijgen 6 december persoonlijk een reus van mij in de vorm van beerchug.gif

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.