Op het moment ben ik bezig met een kleinschalig marktonderzoek te doen voor de Oost-Europese markt. Hierbij onderzoek ik of er voor een bepaalde bestralingsapparatuur een markt is voor ziekenhuizen en privé-klinieken etc.
Ik heb hierbij al veel gebruik gemaakt van al bestaande informatie die er over die markt aanwezig is. Nu had ik dus de vraag of hier al ondernemingen zitten die al te maken hebben met de Oost-Europese (liefst export vanuit Nederland). Ik wilde graag wat meer informatie vinden over deze markt omdat de data op het internet is zeer beperkt (secundaire data).
Als personen hier interesse in hebben dan zou ik het verder kunnen uitleggen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JanPost
JanPost
Beste Internationale Ondernemers ;),
Op het moment ben ik bezig met een kleinschalig marktonderzoek te doen voor de Oost-Europese markt. Hierbij onderzoek ik of er voor een bepaalde bestralingsapparatuur een markt is voor ziekenhuizen en privé-klinieken etc.
Ik heb hierbij al veel gebruik gemaakt van al bestaande informatie die er over die markt aanwezig is. Nu had ik dus de vraag of hier al ondernemingen zitten die al te maken hebben met de Oost-Europese (liefst export vanuit Nederland). Ik wilde graag wat meer informatie vinden over deze markt omdat de data op het internet is zeer beperkt (secundaire data).
Als personen hier interesse in hebben dan zou ik het verder kunnen uitleggen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
J. Post
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8591-ondernemen-in-de-oost-europese-markt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag