• 0

Goedkoop importeren Kinderkleding ?? Waar en Hoe?

Hallo,

 

Ik heb zelf een zaakje vanuit huis en zit in de kinderkleding.

Ik treed op als kleine groothandel die levert aan webwinkels en kledingzaakjes. Vorig jaar liep het wel goed, maar ik merk dat de concurentie groter wordt dan vorig jaar.

 

Hoe kom ik er achter waar concurenten zo goedkoop kinderkledng vandaan halen. Ik heb overal gezocht op internet in diversen landen etc.

Ik kom er niet achter waar andere groothandeleren die ook van kleine omvang zijn net als ik, hun handel vandaan halen.

Ik zie groothandelaren bv T-shirts voor kinderen met leuke opdruk aanbieden voor 1,30 euro per shirt. Dus dan moet de inkoopprijs voor hem nog lager liggen.

Ik weet dat het meeste uit China komt en via Italie, maar dan houdt het wel op.

 

Weet iemand een kanaal hoe en waar.....

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast accountverwijderd

Kinderkleding komt inderdaad vaak uit China, maar het kwalitatief betere spul uit India, Pakistan en Bangladesh. Uit Italie, Spanje en Portugal komen de echte merken.

 

Neem eens contact op met Triconshipping in India (www.triconshipping), zij verzorgen de logistiek van veel kleding exporteurs uit India, en kunnen je in contact brengen met de fabrikanten.

 

Suc6

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.