• 0

Nog steeds faillisements gezeik :(

Bleegh, komt er dan nooit een einde aan! (laat deze on-inspirerende zin je niet van je stuk brengen, ondernemen is namelijk erg leuk)

 

Heb net weer met mijn advocaat gesproken. Er zijn nu al een aantal maanden voorbij en ik heb niks meer vernomen van die vervelende schuldeiser.

 

We hebben besloten de BV's te gaan liquideren. Dit zou betekenen dat ik eindelijk van al het gezeik af ben... Ik hou jullie op de hoogte.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zrski, bij deze veel succes toegewenst, ik kan me voorstellen dat het een zware en onzekere periode is, die hopelijk snel tot een goed einde komt!

 

Bij dit soort zaken is het per persoon verschillend hoe gevoelig iets ligt, vandaar dat ik er niet eerder meer over heb durven vragen. Maar omdat je nu al meerdere keren over het faillisement en de nasleep van één van je bedrijven hebt gehad, wil ik je vragen of het misschien voor jou louterend werkt en voor ons informatief is, als je er een verhaal over zou schrijven?

 

Je hoeft natuurlijk niet specifiek op persoonlijke situaties in te gaan, maar de grote lijnen: wat deed je, hoe werd dat ontvangen, hoe ben je gegroeid, wat verwachte je ervan, welke moeilijkheden kwam je tegen, hoe ging het zoeken en vinden van kapitaal enzovoort, wat ging er uiteindelijk mis en welke gevolgen had dat.

 

Ik weet niet of het sowieso wel mag eigenlijk, al zo ingaan op een situatie die juridisch nog loopt, maar mocht dat geen probleem zijn, dan is het misschien een erg leerzaam en informatief verhaal zijn. De beslissing het wel of niet te doen ligt uiteraard bij jou, het is zomaar een idee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.