• 0

Business-Class / Harry Mens(ch?)

Ik ben geen fan van dit programma, dus ik weet er ook niet veel van. Maar...

 

Telkens als ik deze persoon zie dan denk ik van... Waarom zou ik naar hem luisteren? Wat is er nou zo interessant aan hem? Wat weet hij nou?

 

Wanneer ik hem vragen zie stellen, dan denk ik van... dit is waarschijnlijk "de meest ongeschikte persoon" om te doen wat hij doet: De juiste vragen stellen.

 

Ik zou hier graag meningen over zien. Voornamelijk niet-negatief, als dit niet teveel moeite kost =)

 

"Idleness is not doing nothing--It's being free to do anything".

 

"The purpose of doing business, is to not be in any business".

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Harry Mens betaalt RTL voor de zendtijd, en laat zich weer betalen door de mensen in zijn programma. Dat merk je aan de gesprekken. Maar een prima deal voor hem, lijkt me. Qua programma vind ik het zelf niet interessant, teveel loos gepraat (elk bedrijf lijkt inwisselbaar met het bedrijf ervoor en het bedrijf erna, als je die gesprekken zo hoort), te weinig ondernemerschap.

Link naar reactie
  • 0

Ahhh... ik ben dus niet de enige ;D

 

Het ene moment praten we met de top mensen van b.v. I-Mobile (die gratis reclame wel op prijs stellen), en het volgende over eten, en muziek?! =)

 

Graag zou ik wel positieve meningen zien over Harry Mens(ch?). Ik ken zijn achtergrond namelijk niet, en ben benieuwd naar wat hem zo geschikt maakt voor dit programma.

 

 

"Idleness is not doing nothing--It's being free to do anything".

 

"The purpose of doing business, is to not be in any business".

Link naar reactie
  • 0

Totaal niet zijn doelgroep, (ik modaal) maar kijk al jaren.

 

Laat gasten meestal uitpraten.

Zelf goed zakenman (handel in duurdere huizensegment ) lijkt mij.

Media (.....) dochter in de zaak.

Duidelijk voor zijn mening uitkomend, nu bv Rita voor boegbeeld VVD.

Verschillende vermogens beheerders en "kundige" aan het woord, zelfs Rien Kamer.

Zo commercieel als vloeken, zwaar gesponserd, nou en?

Echt voor de mensen (ondernemers) met poen, nou en?

Gister die man van Specsavers, dit is toch wel een ondernemer?

 

zo maar mijn mening, kijk al jaren zondagmorgen onder de koffie, maar waarom?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hij zal vast wel "belangrijke" gasten in z'n show hebben, maar wat ik me afvraag... Vertellen die mensen ook nuttige dingen, waar je wat aan hebt? Of kan je die tijd beter gebruiken om een boek te lezen?

 

Ik bedenk me net, dat dit onderwerp hier niet echt thuishoort...

 

Mijn excuses, voor de narigheid die dit mischien veroorzaakt.

"Idleness is not doing nothing--It's being free to do anything".

 

"The purpose of doing business, is to not be in any business".

Link naar reactie
  • 0

Over boek lezen gesproken, je kunt natuurlijk ook Harry's boek lezen met als titel Als een MENS iets wil.

Een paar jaar geleden voor een paar gulden gekocht bij Blokker, een van z'n minder succesvolle projecten denk ik.

 

De mooiste zin in z'n show vind ik altijd:

"En nu er even uit voor de reclame"...

 

Maar hij heeft wel Fortuijn op TV gebracht.

Ik zie Pim nog op het bruin leren bankstel zitten.

Na z'n dood was het programma ineens niet meer te min om in te verschijnen voor de top-politici.

Voor de rest inderdaad veel van hetzelfde.

 

Harry, vooral doorgaan.

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie
  • 0

Na z'n dood was het programma ineens niet meer te min om in te verschijnen voor de top-politici.

 

Is Harry Mens dood dan? ;)

On-topic: ik vind het altijd maar een beetje geneuzel. Maar ik ben dan ook niet echt de doelgroep.

Inderdaad heb ik begrepen dat Harry zijn zendtijd gewoon inkoopt, en dat de verschillende gasten betalen om op te komen draven in z'n programma. 't Is eigenlijk gewoon een 'homeshopping' programma, maar dan iets anders aangekleed.

Link naar reactie
  • 0

 

Telkens als ik deze persoon zie dan denk ik van... Waarom zou ik naar hem luisteren? Wat is er nou zo interessant aan hem? Wat weet hij nou?

 

 

Gaat het nou om de persoon of om zijn programma. Persoonlijk kan het programma mij niet echt boeien. Toch denk ik dat het concept van zijn programma helemaal niet zo verkeerd is. Je koopt als gast je eigen zendtijd en middels zogenaamde BN-er ben je in de gelegenheid om jouw bedrijf aan te prijzen. Zolang niemand er minder van wordt, zie ik het probleem niet.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.