• 0

Geheimhouding van een plan bij zoektocht naar investeerders

Graag zou ik hier op dit forum iets willen vragen en hoop dat ik hierbij geholpen kan worden.

 

Het volgende: Ik heb naar mijn idee het gouden concept gevonden. Nu wil ik graag met investeerders gaan samenwerken die (na uitleg) ook in mijn concept geloven. Mijn idee is zeer winstgevend, niet plaatsgebonden en absoluut niet tijdgebonden. Het is zelfs zo dat naarmate de jaren vorderen het idee alleen maar populairder gaat worden.

 

[Edit]

 

Nu ben ik ook erg benieuw hoe ik kan voorkomen, dat wanneer ik met potentiele investeerders om de tafel ga zitten, dat de heren/dames en met mijn idee vandoor gaan. Ik wil graag weten of hier een bepaalde geheimhoudingscode/bescherming opzit voor de persoon die met het concept naar buiten komt.

 

Ik hoop dat u mij deze informatie kan verstrekken en ben in afwachting van uw antwoorden en suggesties.

 

[Edit]

 

Hopende op een spoedige reactie,

 

Met vriendelijke groet

 

[Edit Jeroen: het is niet toegestaan om om investeerders te vragen op een openbaar forum. Daarnaast heb ik de titel duidelijker gemaakt.]

mvrg .mike wolf

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

HEB AL EERDER EEN TOPIC HIER OP HET FORUM GEPLAATS, MAAR ZOU TOCH NOG GRAAG WAT DINGEN WILLEN WETEN EN VRAGEN.

 

IK BEN OP ZOEK NAAR INVESTEERDERS.

WAT IS HET PLAN VAN AANPAK OM BINNEN TE KOMEN BIJ GROTE BEDRIJVEN MET EEN GOED IDEE ZODAT MENSEN BEREID ZIJN HIERIN TE GAAN INVESTEREN?

 

MOET IK EEN INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ BIJV. EEN BRIEF SCHRIJVEN OF MOET IK BINNEN KOMEN VIA EEN COACHINGSBEDRIJF E.D, KORTOM HOE KOM IK AAN MENSEN DIE BEREID ZIJN VOOR EEN GOED PLAN EEN INVESTERINGSKAPITAAL TE INVESTEREN?

 

GRAAG TIPS EN SUGGESTIES OMTRENT HET PLAN VAN AANPAK....

 

MET VRIENDELIJKE GROET

 

 

 

mvrg .mike wolf

Link naar reactie
  • 0

Begin eens met Caps-Lock uit te zetten, dat leest wat makkelijker. ;)

 

Ik denk dat je moet beginnen met de columns van Ties lezen, daar staat alles in over het financieren van je plan. Zeer leerzaam, zeker omdat je daar ook uit kan halen hoe investeerders naar je plan kijken.

 

Groet, Martin

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ben al druk aan het lezen op dit forum,

aangezien ik info wil over investeerders en coaches om mij te helpen met mijn plan

Mijn plan is niet zomaar wat, ik heb serieuze mensen nodig die echt hun vak verstaan en weten waar ze over praten omdat dit plan ook een sociaal, werk en opleidinggerichtte inhoud heeft.

Ik ben op zoek naar mensen die verstand hebben van sociale wetgevingen,subsidieregelingen etc.

Met de goede mensen kan dit een zeer groot projekt worden dat door heel nl en ook daar buiten zeer lucratief is, dus als ik mijn plan kan door zetten zal er zeer veel over geschreven worden zoals biv. meldingen op t.v, publicaties in de krant en wellicht ook in het kabinet.

Ik hoop hier op dit forum van de mensen hier goede tips en reacties te krijgen over met wie ik wel en wie ik niet in zee kan en moet gaan.

mvrg .mike wolf

Link naar reactie
  • 0

Een goede manier om met de gezochte coaches in contact te komen is:

- meedoen aan de wedstrijd van www.newventure.nl zij hebben een coachprogramma

- meedoen aan de Roadshow Succesvol Financieren op www.mkbroadshow.nl, hier komen ook een heleboel subsidieprogramma's aan de orde

- meedoen aan www.businessangels.nl, 50 voorlichtingsbijeenkomsten dooe het hele land

- kijken op www.startkapitaal.com

 

Alle bovenstaande initiatieven zijn gratis en ze brengen je in contact met mensen die je verder kunnen helpen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.