Is het verstandig voor een koerier om zijn auto op naam van de onderneming te zetten of op prive
Ik zal er prive ook meer dan 500 km per jaar mee rijden .
ik weet dus dat ik 19ct de kilometer kan rekenen
Ik kan dan dus niet de BTW terugvorderen voor belettering , brandstof , onderhoud , verzekering enz.
en omdat ik 3 oudere auto's gaat kopen opel combo's of caddy's van 95 , 96
de waarde van die auto's zijn niet meer zo hoog maar dat brengt weer extra onderhoudt met zich mee , maar dat kan ik grotendeels zelf .
nou weet ik de catalogus prijs nu zo gauw niet van dat soort auto's maar dat zal al gauw 17000 euro zijn
wie kan mijn vertellen wat het verstandigst is voor een koeriers bedrijf
Ik ben nu bezig alles op een rijtje te zetten ik start op 1 september. dus niet alles is mij bekend maar alle verhalen op internet laten mij alleen maar meer twijfelen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
siekman-koerier
siekman-koerier
Hallo
Is het verstandig voor een koerier om zijn auto op naam van de onderneming te zetten of op prive
Ik zal er prive ook meer dan 500 km per jaar mee rijden .
ik weet dus dat ik 19ct de kilometer kan rekenen
Ik kan dan dus niet de BTW terugvorderen voor belettering , brandstof , onderhoud , verzekering enz.
en omdat ik 3 oudere auto's gaat kopen opel combo's of caddy's van 95 , 96
de waarde van die auto's zijn niet meer zo hoog maar dat brengt weer extra onderhoudt met zich mee , maar dat kan ik grotendeels zelf .
nou weet ik de catalogus prijs nu zo gauw niet van dat soort auto's maar dat zal al gauw 17000 euro zijn
wie kan mijn vertellen wat het verstandigst is voor een koeriers bedrijf
Ik ben nu bezig alles op een rijtje te zetten ik start op 1 september. dus niet alles is mij bekend maar alle verhalen op internet laten mij alleen maar meer twijfelen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8688-koerier-auto-van-de-zaak-of/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag