• 0

Tweede financiering bij banken *zucht*

Als ik banken ooit ga begrijpen... ???

 

Ben bezig met de financiering van een tweede bedrijf, heb ik vanochtend een heel goed gesprek gehad met de ING-bank...en wat denk je?

 

Bellen me net terug met het verhaal dat ik niet mee kan doen met het starterskrediet omdat ik geen starter ben? In mijn ogen ben je als je een nieuw bedrijf start een starter, maar in de ogen van de ING ben je geen starter als je al een bedrijf hebt. Okay, misschien zit er wel iets in...maar toch. In mijn ogen start ik een tweede bedrijf??

 

Kon er wel om lachen, helemaal toen ie aan het einde van het gesprek vroeg of een ING-adviseur contact op mocht nemen om over mijn pensioengat te praten. NEE, dat mag dus duidelijk niet..het is voor wat hoort wat!

 

Maar goed, gelukkig gaat het om een redelijk laag bedrag aan financiering...dus waarschijnlijk gaat het allemaal wel lukken. Mij zie je niet bij de pakken neerzitten, ondernemen is leuk!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vreemd, ik heb een directeur van de ING-bank aan alle NewVenturers horen vertellen dat je zonder problemen en zonder zekerheden een krediet van 37 1/2k kan krijgen. Ze zijn zelfs bezig om die limiet nog te verhogen. Was er niet zo'n mannetje met een blauw leeuwenpak in de buurt? of bel je Jokkem de Brhuun nu?

 

Ik ga me ernstig afvragen of die man inderdaad wel directeur van de ING Bank Delft is? Misschien was het een acteur?

 

Maar het gaat niet zozeer om de krediethoogte, maar om de vraag of ik wel of niet starter ben. Volgens de bank niet, volgens mij start ik toch echt een bedrijf....??...Misschien hebben ze wel gelijk..maar toch? Je kan dus bij de ING maar eenmalig gebruik maken van de startersfaciliteiten, ook al is het je 10e startende bedrijf.

 

Natuurlijk heb ik ook nog een afspraak met de RABO-bank..., je moet je goed orienteren. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel mijn eigen bank (ABN-AMRO) zal worden...die kennen me en hebben veel vertrouwen in me...en ze hebben vorige week ontzettend veel lol gehad toen ze bij me kwamen spelen.. ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.