Ga naar inhoud

Vrouwen kunnen niet parkeren

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

En nu niet eens een keer "borrelpraat", maar een officieel onderzoek.....

http://nu.nl/news.jsp?n=75258&c=10

;D ;D ;D

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

Geplaatst:

BestlinQ

Vrouwen zien over het algemeen minder diepte. daardoor hebben ze vaker problemen met parkeren.

Zo, nu een koffie en het onderzoek eens lezen :D

Kijken of mijn kennis correct is... ;)

Geplaatst:

zrski

Helemaal duidelijk, waar en volledig wetenschappelijk onderbouwd ;) haha... ehm, ik heb pasgeleden mijn eigen auto tegen een paaltje aan gezet... maareh dat telt niet ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik ben het er helemaal mee eens !

Zie wel dieptes, maar geen bomen, auto's (vooral de trekhaak ervan), verkeerspaaltjes, fietsers en andere dingen die mij in de weg staan als ik aan het parkeren ben (incl. die fokking hefbomen waarmee de parkeerplaats afgesloten is).

Maar ... uiteindelijk sta ik wel op een goed plekkie hoor !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

I.Smid

dat ken ik ja..dat zei mijn man ook toen hij tegen een lantaarnpaal parkeerde >:(

nou moet ik wel toegeven dat ik persoonlijk achteruitparkeren met mijn busje ook liever niet doe..dan is het echt moeillijk om de afstand in te schatten.

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

• 6 months later...
Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Dé oplossing

Zelfparkerende auto

Eindelijk een briljante vinding. Een auto die zelf kan inparkeren. Eén druk op een rode knop en de BMW kijkt zelf of 'ie in de parkeerplaats past. Handig natuurlijk voor de beroemde vrouw-achter-het-stuur.

Eindelijk een briljante vinding. Een auto die zelf kan inparkeren. Eén druk op een rode knop en de BMW kijkt zelf of 'ie in de parkeerplaats past. Handig natuurlijk voor de beroemde vrouw-achter-het-stuur.

Zie bericht in Zibb >>>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.