Wil je bloggen op Startblog.nl?

Aanbevolen berichten

Startblog.nl (www.startblog.nl) is al meer dan twee jaar ‘s Neerlands meest vooraanstaande en best bezochte blog voor en door startende ondernemers. Ok, dat is een lichte overdrijving, maar het is een blog met een naam en een bonte schrijfploeg van ondernemers.

 

In honderden posts komen successen, dromen, fouten en overpeinzingen onverbloemd aan bod. Geen hype en door PR-consultants gestileerde boodschappen, maar eerlijke berichtgeving uit de loopgraven van ondernemend Nederland.

 

Startblog is 100 ml. ondernemersachtbaan, twee theelepels soap opera, een scheut denktank, een snufje biechtstoel en een likje meligheid. Hiermee geeft Startblog anderen een boeiend real-life beeld van hoe het echt is om ondernemer zijn.

 

De huidige crew is langer op de schappen blijven liggen dan hun Uiterste Houdbaarheidsdatum dat toelaat en is toe aan vervanging een schrijfsabbatical. Daarom zijn wij op zoek naar (bijna) startende ondernemers die de lol en het lef hebben om hun starterervaringen online te delen.

 

Kan en wil je openhartig schrijven over de start en groei van je onderneming, meld je aan bij mij met een korte beschrijving van jezelf, je (toekomstig) bedrijf en wat je de komende maanden op je pad verwacht. Je kunt me mailen op iljavanroon[at]lucidcommunication[punt]nl.

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

@Ilja

Ja en nee ??? Met uitzondering van vorig jaar heb ik nog niet veel gedaan met mijn bedrijf. Meestal was ik gewoon te druk met mijn gezin en mijn baan. Maar goed, ik stelde de vraag niet voor niks. Ik twijfelde zelf ook al. Daarnaast houd ik zelf een weblog bij over groei in het MKB.

Het leek met wel leuk om te doen. Mensen op de hoogte houden van de overgang van part time naar full time. Plotseling zonder vaste inkomstenbron van je werkgever, huis, kinderen, kostwinner....

 

ErnoHannink helpt zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen

http://www.ernohannink.nl

http://www.enthousiasmeren.nl

Laat de klant naar jou

komen

Hyves voor freelancers

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.