• 0

Contracten voor freelancers/communicatiebureaus

Geachte lezers,

 

Ik ben bijna klaar met mijn studie HBO Communicatie en ben sinds kort gestart als freelancer met een communicatiebureau. Ik wil graag iets meer weten over de contracten die een communicatiebureau nodig heeft.

 

Met vriendelijke groet,

M. Kurt

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat wilt u hier precies over weten? Sorry, dit is te vaag zo. Heeft u een freelanceovk nodig, of advies over bedingen in een u aangeboden freelanceovk? Of gaat het om andere overeenkomsten?

 

Mr. R.A. de Graauw

[edit-bezemploeg]zie voor links e.d. richtlijnen [/edit]

https://vaststellingsovereenkomst.info - informatie over ontslag met een vaststellingsovereenkomst;

www.mijnsociaalplan.nl - informatie over sociaal plan bij reorganisatie

Link naar reactie
  • 0

Heb je zelf al contact opgenomen met andere bureaus en brancheverenigingen?

 

Een vriendelijke belletje naar een collega met de mededelingen dat je aan het starten bent en wat wil leren van een ervaren vakbroeder kan wonderen doen!

 

Ik denk dat je in elk geval Algemene Voorwaarden nodig hebt. Maar of je ook echt een contract nodig hebt, in plaats van een 'gewone' duidelijke beschrijving van de opdracht.

 

Tenzij je hele complexe advies en interimmanagement oprachten in gaat, zou je wel eens kunnen volstaan met een opdrachtsbeschrijving. Maar misschien dat de dames en heren juristen anders over denken.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Geachte heer/mevrouw,

 

Mijn excuses het was inderdaad vrij vaag omschreven. Het gaat in mijn geval echt om een freelanceovk. Het gaat bijvoorbeeld om een opdracht bij bedrijf X en ik moet deze opdracht in een freelanceovk vastleggen. Waar kan ik dit soort overeenkomsten vinden?

 

Met vriendelijke groet,

M. Kurt

 

Wat wilt u hier precies over weten? Sorry, dit is te vaag zo. Heeft u een freelanceovk nodig, of advies over bedingen in een u aangeboden freelanceovk? Of gaat het om andere overeenkomsten?

 

Mr. R.A. de Graauw

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.