• 0

contract verbroken door leverancier

Gast cornejoziasse

bedrijfsnaam                     05-05-2006

Tav de directie

 

 

Betreft: Eenzijdig verbreken contract kenmerk

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Naar aanleiding van uw brief met kenmerk .......... zou er contact met mij opgenomen worden omdat volgens jullie onze rolcontainer bij het ledigen meer zou wegen dan de in het contract genoemde +/- 80 KG. Hierdoor waren jullie genoodzaakt om het tarief aan te passen en een en ander zou door de heer ....... met mij worden gesproken.

 

Maar wat schertst mijn verbazing op 4 mei 2006 wordt er door de heer Mol gebeld met de mededeling dat jullie de container gaan weghalen omdat deze boven de 80 KG weegt tijdens het legen,………. (Alleen zit er geen weeg mogelijkheid op de kraakwagen dus hoe jullie de container wegen is me een raadsel) Ik zeg dat wij best bereid zijn om een hoger tarief te betalen en dit zou besproken worden door jullie en naar mij worden terug gekoppeld.

 

Maar tot mijn verbazing komen ze 5 mei 2006 gewoon onze rolcontainer ophalen, wij zien dit als een wanprestatie en het eenzijdig verbreken van het contract uwerzijds en vinden dit geen manier van zaken doen en als dit uw manier is van een prettige samenwerking,………… (zie brief kenmerk ..........) dan twijfelen wij sterk aan uw vermogen om het bedrijf te leiden.

 

Graag zouden wij nog een exemplaar ontvangen van de algemene voorwaarden scheidingsbedrijven welke u ons kosteloos moet toesturen zodat wij kunnen kijken welke stappen we tegen u kunnen ondernemen omdat u eenzijdig het contract verbreekt.

 

Groetend en hopend op een spoedig antwoord uwerzijds verblijven wij,

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast cornejoziasse

onze vuilcontainer hebben ze weggehaald dus hun verbreken het contract dus lijkt me wel iets dat te maken heeft met ondernemen, Mischien hebben mensen tipt voor ons hoe we dit het beste kunnen aanpakken vandaar,.................

Link naar reactie
  • 0

onze vuilcontainer hebben ze weggehaald dus hun verbreken het contract dus lijkt me wel iets dat te maken heeft met ondernemen, Mischien hebben mensen tipt voor ons hoe we dit het beste kunnen aanpakken vandaar,.................

 

Beste cornejoziasse,

Dit is een site waar (startende) ondernemers met hun vragen terecht kunnen, deze site is niet bedoeld voor particulieren die een conflict hebben met hun vuilophaler.

 

Deze gaat op slot.

Link naar reactie
  • 0

Corne, ik ga je directe en wellicht onprettige feedback geven: wat een onbeschofte, ongerichte en onduidelijke brief. Doe mij een lol en verplaats je eens volledig in de schoenen van de andere en lees dan je brief nog eens. Doe jezelf en die leverancier een lol: bel hem gewoon op en vraag wat er aan de hand is.

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.