Have Fun met de Sprout Business Run

Aanbevolen berichten

logo_sprout.gif

 

Dit lijkt me een leuk evenement! Lekken een dagje in de buitenlucht. Ondanks mijn klotsende knieën ga ik toch de 5 km "lopen". Wie gaat er mee?

 

 

Donderdag 8 juni 2006, KNVB-sportcentrum Zeist

 

Business & pleasure gaan prima samen bij de Sprout Business Run. Loop je hoofd lekker leeg, ontmoet nieuwe zakelijke contacten en geniet van een spetterende afterparty. Ondernemen was nog nooit zo leuk! Neem ook vooral een collega mee en schrijf je vandaag nog in op deze site. Resultaat gegarandeerd; is het niet op het sportieve vlak…dan wel op ondernemende vlak!

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Wij gaan met 3 man sterk!

 

10 km uiteraard :)

 

Groeten,

Eelco de Boer

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

Link naar reactie

 

8 Juni kan ik niet.,maar volg wel een training schema met een aantal andere lokale ondernemers hier:

 

Maandagavond 16, 22 en 29 mei om 20:00 s'avonds ong 4 kilometer in rustig galop door het bos bij pannenland in de Zilk. Verzamelen voor de ingang, kaartje voor in het bos kost 2 euro.

 

Donderdag 18,25 mei en 1 juni om 20:00 in Bloemendaalsebos in Bennebroek 1 kilometer voorbij de speeltuin lineushof, duik je linksaf door een hek het bloemendaalsebos in, vertrek vanaf parkeerterrein, parkeren en toegang gratis.

 

 

Week 23 herstelllen om 8 juni aan de loop deel te nemen, maar nogmaals, ik kan niet.

 

Wie mee wilt trainen komt maar. Training duurt half uur, bij warm weer pakken we daarna soms een terras:-)

 

We trainen meer voor de in en trans-paratie:-) op 5 km niveau:-)

 

Zijn er nog meer training schema's?

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie

Elke hardlooptrainer kan zo een schema voor je opstellen.

De parameters die belangrijk zijn:

leeftijd sexe uithoudingsvermogen snelheid trainingsaantallen gewenste eindtijd

Dit zijn dus schema's voor prestatiegerichte trainingen om te winnen.

Als het erom gaat vooral met plezier en voor je gevoel voldoende naar vermogen die afstand te volbrengen zou ik vooral niet letten op de afstand maar op de totale tijd die je traint (of je nu aan het hardlopen of pauzerend aan het wandelen bent) en het relatieve verschil in deze tijd met de vorige training. Ook is het herstel belangrijk, zowel het mechanische van je voortbeweginghsapparaat als dat van je cardio-vasculaire systeem.

Bij beginnende lopers is de belastbaarheid van het voortbewegingsapparaat niet groot, maar gelukkig bij hen is het cardiovasculair meestal ook niet al te best.

Het beste advies dat ik je kan geven is niet voor jezelf te gaan trainen, maar contact te zoeken met een joggingclub/atletiekvereniging waar opgeleide trainers je kunnen adviseren en goede schoenen te kopen bij lui die er verstand van hebben; voor een nieuw paar neem ik de oude mee om sleetpatronen te bekijken etc.

Beginnersklachten als shinsplint (voor ik liep had ik er nog nooit van gehoort) heb je zo te pakken ...

Sorry dat ik te veel vertel, lopen is nog maar 15 jaar een van m'n passies en nog te laat begonnen. Maar op je 4de is ook wat overdreven.

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

Ehm zo gepassioneerd zijn we niet aan het volgen van training schema's hoor! Eerder om de pafferigheid er wat uit te halen. Een ieder doet in ieder geval zijn best om maar niet te hoeven lopen :-)

 

Laatst hebben we alleen de schommels maar gerepareerd en weer uitgeprobeerd ;D

 

Perry

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Bese PdB .... van je verhaal alleen al word ik moe ;D

Want .... sportief denken daar ben ik goed in ... sportief doen is not my thing....

DUS .... ik ga met mijn sportieve gedrag iedere HL-er langs de lijn toejuichen.

 

Kan ik mij trouwens ergens aanmelden als " toeschouwer" ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Als ik de spreuk van vandaag zo lees had ik dus mee moeten doen; zelfs met m'n nierontsteking had ik makkelijk kunnen winnen.

Wat zeiden zo ook alweer over de stuurlui en de wal?

 

Afgelopen dagen ook weer van die nietsbegrijpende gezichten gezien in airco-auto's als je een stukje aan het joggen bent boven de 30 graden.

Ook daarom lijkt die hobby voor mij toch zo op high-tech ondernemen.

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

Ben het wel met je eens PdB. Helemaal in het begin heb ik een behoorlijk serieuze shinsplint opgelopen. Sinds ik voor cross-country skiien ben gaan trainen doe ik het allemaal net ietsje voorzichtiger.

Gisteren mijn eerste 10km cross country run van de zomer gedaan. Was heerlijk hier in Zweden op de zachte langlaufski-sporen (nee geen sneeuw, wel gras).

 

Volgend jaar heb ik besloten om mee te doen aan de NY Marathon. Zijn er meer mensen op het forum die hiervoor te porren zijn?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Waarschijnlijk wel, maar pas over een half jaartje of zo wil ik hier uitsluitsel over geven. Maar de kans zit er zker in.... ;)

 

Vorig weekend trouwens gevoetbald (in 30+ graden) in een bedrijfstoernooi (5x30 minuten!) in het team van de directie van CSM en ook die CEO is een fanatieke hardloper. Hij gaat dit jaar de NY marathon lopen en loopt nu regelmatig "voor de lol" 20-30 km...

 

Ook een goede netwerkmogelijkheid dus?

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

NY is wel DE droommarathon. Die moet je gedaan hebben. Maar met m'n jonge kinderen heb ik er nu geen tijd voor, sorry. Een marathon sloopt wel behoorlijk: Na m'n eerste duurde het zeker een jaar voor ik weer op m'n oude niveau liep.

Marathon is voorbereiding, loop je hem in het voorjaar dan mag je maanden trainen in de koude, regen en duisternis. Loop je hem in het najaar dan ben je al snel een waterdrager, door de hitte verlies je veel vocht op je ellelange duurlopen. De kans op griep/verkoudheid is dan wel minder omdat je afweersysteem toch even een deuk oploopt.

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

A.S. 5 november loop ik de NYC Marathon, kan niet wachten! Heb em nog nooit gelopen, wilde altijd al een keer naar New York, dus dit is een mooi excuus :)

 

Nog meer ondernemers die em dit jaar gaan doen?

 

Cheers,

Eelco

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.