• 0

e-Synergy van Exact

Ik weet niet of ik goed zit op dit gedeelte van het Forum (is de eerste keer dat ik zelf een bericht plaats) :-[

 

Zijn er mensen die ervaring hebben met e-Synergy van Exact. Het zit namelijk zo:

 

Wij werken al enkele jaren met Globe van Exact software en in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik vorig jaar (november) e-synergy aangeschaft.

 

Omdat ik door tijdsgebrek geen tijd heb gehad hier naar te kijken, ga ik er nu maar eens naar kijken.

 

De module waar het om gaat is E-Hrm en Payroll portal, om onze clienten online toegang te kunnen geven tot hun personeelsgegevens en deze is dan real-time gekoppeld aan onze HRM en e-salaris in Globe.

 

Echter nu moet ik het netwerk gaan inrichten en krijg ik van exact verschillende adviezen.

 

Wat ik graag wil weten:

 

1) zijn er mensen die reeds een synergy oplossing hebben

2) zo ja, wat is hun ervaring met synergy

3) hoe hebben zij dat opgelost (dus lokaal hosten, dedicated hosting of co located hosting).

 

Het meest aansprekende advies wat ik heb gekregen van Exact is, maak de globe server dedicated (ivm SQL server) installeer synergy op een IIS server en alle andere aplicaties op een daarvoor bestemde server.

 

Alle feedback is welkom

 

Bij voorbaat dank

 

Erik Boom

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.