• 0

Nieuw innovatief idee, bank wil niet financieren (AdLeasing.nl)

Hallo bezoekers(sters) van Higherlevel,

 

Mijn naam is Gerrit Bos, bedenker van AdLeasing. hier even in het kort wat adleasing is (wordt)...

 

Adleasing is een bedrijf dat auto's gaat verhuren voor een korte periode (al vanaf een uur), een beetje Greenwheels style, maar Adleasing bied mede ondernemers de kans , zeer goedkoop en met een mega bereik te adverteren op onze mooie Smarts. ;D

 

Het combineren van deze 2 inkomsten heeft als gevolg dat zowel het verhuren van de auto, als het verhuren van advertentieplaatsen goedkoper wordt dan vergelijkbare concepten.

 

de banken hebben moeite met innovatie, zo blijkt.

Omdat dit een geheel nieuwe branche is (verhuur met advertentiemogelijkheden) wordt het maar even gebaggeraliseerd tot verhuur bedrijf.... en natuurlijk kan ik op basis van die branche code niet veel krediet aanvragen.

 

Mijn vraag aan alle lezers van www.higherlevel.nl ....

 

" particuliere investeerders zijn de beste mogelijkheid voor zo'n nieuwe en innovatief idee"kreeg ik bij verschillende banken te horen. :-[

 

voor de mensen die dit intressant vinden, maar niet weten of het ooit ergens zal aanslaan... adverteren op auto's is hot.. 80% hogere attentie waarde dan bijv. kranten advertentie ( in parijs is dit een klapper!! www.carlogo.com, www.libertydrive.com)

 

maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... wie weet de juiste partij voor mijn concept????

 

http://www.adleasing.nl klik op de url om meer te weten te komen over dit nieuwe concept

adleasing@web.nl reageer op dit artikel, of stuur een mail..

 

hartelijk dank alsvast,

 

Gerrit Bos

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De hotspots zijn dan bijvoorbeeld: maandag tot en met vrijdag van 16:00 tot 20:30 in de hooftstraat, en voorbeeldlaan, en dinsdag van 10:00 t/m 14:00 op de markt.

Als de Student in die maand 25 keer langs een HotSpot rijd, verdient hij een korting op zijn maandbedrag van € 150,- euro

[/quot]

 

Wat versta je nu onder een geldig hotspot-bezoek? Eén keertje langsrijden tussen 16:00 en 20:30 in de hooftstraat, of constant heen en weer rijden tussen 16:00 en 20:30?

Link naar reactie
  • 0

De hotspots zijn dan bijvoorbeeld: maandag tot en met vrijdag van 16:00 tot 20:30 in de hooftstraat, en voorbeeldlaan, en dinsdag van 10:00 t/m 14:00 op de markt.

Als de Student in die maand 25 keer langs een HotSpot rijd, verdient hij een korting op zijn maandbedrag van € 150,- euro

[/quot]

 

Wat versta je nu onder een geldig hotspot-bezoek? Eén keertje langsrijden tussen 16:00 en 20:30 in de hooftstraat, of constant heen en weer rijden tussen 16:00 en 20:30?

 

 

 

er worden inderdaad wel wat eisen gesteld aan het hotspot rijgedrag... dit kan per adverteerder verschillen..

 

een adverteerder wil bijvoorbeeld 25 hotspots inkopen per maand, dan betekent het dat de hotspots verdeeld worden over de maand...

 

daar komen afspraken en regels om..

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog steeds op zoek naar investeerders.... heeft iemand een tip?

 

Tja, ik ben bang dat je jezelf een beetje in je eigen voet geschoten hebt.

Ik weet dat er diverse mensen uit die wereld op dit forum meelezen, als je niks via pm vernomen hebt dan kan ik je nog slechts aanraden de columns van Ties te lezen, en nog eens wat andere draadjes door te spitten.

 

Investeerders komen niet vanzelf naar je toe, jij zult zelf het werk moeten doen en overtuigingskracht laten zien.

Je post klinkt ook een beetje als noodoproep, als je nu al opgeeft, waarom zou een investeerder dan het risico nemen ?

Link naar reactie
  • 0

 

Ik neem aan dat je bij minimaal drie banken bent geweest en ondertussen 2 investeerders hebt gesproken. Wat waren hun antwoorden? Ik ken al 10 standaard antwoorden, maar wil er nog best wat leren.

 

Als je die niet hebt gespoken. Geen punt, maar dan kan dit draadje dicht en wordt het als een oproep voor geld gezien.

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

nee het is geen noodoproep... ik ben nu bezig met andere kleinere dingen (zie forum innovatie (MAD) ) om later Adleasing te starten, maar wil nog steeds ballonnetjes oplaten, voor het geval er wel iemand is die in wil stappen.

 

Zoals je weet is het op dit forum niet toegestaan openlijk om geld te vragen c.q. om investeerders op te gaan roepen.

Erg flauw van je dat je keer op keer door diverse moderators gewezen bent op de forumregels en je ook keer op keer weer probeert de forumregels op te zoeken.

Tijd dus voor een slotje op dit onderwerp.

 

aAs je echt weer iets te melden hebt dan weet je hoe je de mods kunt bereiken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.