• 0

wat zou u doen.

Is het u wel eens overkomen, dat je ineens met een voor jouw, laten we zeggen met andere woorden , iets in handen zou hebben wat niemand van had kunnen dromen.

Gek genoeg de mensen die alles al hebben die dus nooit meer hoeven te werken raken volkomen in de war. Ze weten niet wat ze in handen hebben en worden en doen en willen en moeten en zullen en raken volkomen de ............. kwijt.

 

 

Eens in je leven is er een keuze, die keuze maak je achteraf of niet

 

 

Stel je voor dat je weet dat er een uitvinding binnen nu en 5 jaar bekend gemaakt zal worden, en dat deze uitvinding cq produkt iets is wat je als investeerder, wetenschapper, KONING etc.niet eens in je bezit zou willen hebben.Het is namelijk iets wat de wereld gaat beinvloeden.

Tipje van de sluier. in slechte handen kan de beurzen beinvloeden in goede handen kan je heel veel mensen redden.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is het u wel eens overkomen, dat je ineens met een voor jouw, laten we zeggen met andere woorden , iets in handen zou hebben wat niemand van had kunnen dromen. [...] en dat deze uitvinding cq produkt iets is wat je als investeerder, wetenschapper, KONING etc.niet eens in je bezit zou willen hebben.Het is namelijk iets wat de wereld gaat beinvloeden.

 

Darwin heeft er geloof ik acht jaar over gedaan om te durven zeggen dat een groot deel van wat tot dan toe aan God werd toegeschreven het gevolg van evolutie en dus het gevolg van toeval en survival of the fittest zou kunnen zijn.

 

Ik heb een boek geschreven met als titel: The Time Machine, Prototype of a Conscious Machine. Daarin beschrijf ik dus een prototype van een machine met bewustzijn. Ik had daarbij vergelijkbare ervaringen, maar gelukkig is mijn boekwerk zo ingewikkeld, slecht en onleesbaar geschreven dat het nog weinig invloed heeft gehad op de wereld :-\. ;D

Je kunt je misschien voorstellen wat er aan morele kwesties gaan spelen wanneer (neurale) machines vormen van bewustzijn gaan krijgen. En ook andersom: Als je uitlegt hoe (een bepaalde vorm van) bewustzijn werkt, dan leg je daarmee ook uit hoe je het bewustzijn van mensen kunt bewerken. Reken daarbij alle dierenbeulerij die wetenschappers zouden kunnen gaan uithalen om mijn theorieën te toetsen. In dit geval leek het mij uiteindelijk, toen ik het gevoel kreeg dat anderen het ook wel zouden gaan ontdekken, het beste deze info publiek beschikbaar te maken. Wanneer je een of ander zwaar vergif of explosief of zo hebt ontdekt, dan kun je dat natuurlijk beter niet doen.

 

Mijn advies: begin maar eens met flink te twijfelen of je het wel bij het goede eind hebt. Één ontkrachting is veel meer waard dan honderdduizenden "bewijzen".

Bert mijn website>

Link naar reactie
  • 0

Helaas nada. Ik kreeg al visioenen van "Pinky & The Brain" die iedere aflevering iets uitvinden om de wereld aan hun voeten te krijgen (World domination by sundown). Of mischien is Nano01 wel de wereld aan het beïnvloeden :-\

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste Nano01,

 

Jammer, nog geen reactie van de auteur. Wat wil je eigenlijk bereiken met deze mededeling? Een discussie ontstaat nu niet, behalve dan over de vraag aan jou waar dit nou eigelijk over gaat. Doe je nog mee aan de discussie of kunnen we deze topic afsluiten?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.