• 0

origineel concept voor bedrijfsuitje

Goedemorgen allemaal.

 

Ik sta op het punt om een origineel idee op de markt te zetten ( althans vind ik) en zou graag hierover van gedachten wisselen om feeling te krijgen met het ondernemerschap en of ik bepaalde zaken misschien over het hoofd heb gezien! Alle reacties zijn welkom.

 

Het is een concept wat zich richt op bedrijfs- en teamuitjes , maar ook bijvoorbeeld hartstikke leuk is voor een vrijgezellenfeest.(Een tegenhanger van het standaard bowlen , karten en of kanoen)

 

Daarnaast wil ik het concept inzetten bij bedrijven die op een vakbeurs de drempel lager willen maken voor bezoekers om hun stand te betreden.( Een tegenhanger van de race simulator of dartspelletjes)

 

Ook kan het concept ingezet worden om relaties uit te nodigen en hieraan deel te nemen om op deze manier de commerciele activiteiten te verhogen.( Een tegenhanger van de golfclinic of een bezoek aan een voetbalwedstrijd)

 

Ik ben op dit idee gekomen omdat ik zelf regelmatig ben geconfonteerd met de 'standaard' mogelijkheden als karten, bowlen en kanoen als bedrijfsuitje. Ik merkte persoonlijk dat niemand hier meer op zit te wachten en heb dus vanuit mijn eigen behoefte een concept ontwikkeld.

 

Mijn concept kan naar behoefte gecombineerd worden met een diner, buffet of overnachting. Hierover heb ik zelfs al afspraken gemaakt met horecagelegenheden.

 

Graag zou ik reacties ontvangen of jullie denken dat hier een markt voor is of dat ik de eninge ben die hier zo over denkt?

 

Daarnaast zou ik graag willen weten wat hiervoor de beste manier is om de markt te benaderen?Ik heb al over verschillende mogelijkheden nagedacht maar weet niet wat het beste is om te doen.

 

Feitelijk is het bedrijf 'klaar'om te gaan starten , maar ik nu dus nog de stap naar een succesvolle verkoop/marketingstrategie voor dit soort concepten vinden! Hierbij loop ik tegen de volgende zaken aan:

 

- Bij telefonische aquisitie weet ik niet precies wie ik binnen een bedrijf hiervoor moet benaderen.Wie gaat er over de bedrijfsuitjes?Wie organiseert bij julllie de vakbeurs? Is het juist om met dit soort vragen te komen?

 

- Mijn eigen netwerk is nog relatief klein.

 

- Mijn website is af, zijn er nog meer sites waar ik deze kan posten ( www.teamuitje.nl) of onder de aandacht kan brengen?

 

- Heeft adverteren zin? Bijvoorbeeld folders maken? Ik ben zelf bang dat deze binnen bedrijven niet bij de juiste persoon belanden maar drijwel direct in de prullenbak.

 

Ik zie graag alle positieve en negatieve reacties/ tips en missschien een antwoord op mijn vragen wanneer mogelijk tegemoet!

 

Alvast bedankt.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vind het zeer spijtig dat wanneer ik aangeef totaal niets met .........biz te maken heb en dus geen reclame voor ze maak dat dit niet geloofd wordt.

 

Dit soort suggesties en ideeen zal ik dus voortaan maar gewoon voor me houden.

 

 

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.