Holland-Sport Geplaatst: 18 mei 2006 Geplaatst: 18 mei 2006 Holland-Sport Newbee 3 0 Hallo, Omdat ik bezig ben met het opzetten van een web-shop stuit ik op het volgende, een toch wel redelijk belangerijk deel van een shop: Waar kan ik de inkoop doen van sportartikelen. een link naar een website of een mailadres is genoeg. Ik neem dan zelf wel contact op. Dus ik denk dan aan sportschoenen en kleding van de bekendemerken. Zeg maar het intersport assortiment. Alvast bedankt! Link naar reactie
0 WelleKe Geplaatst: 18 mei 2006 Geplaatst: 18 mei 2006 WelleKe Legend 1,5k 8 Rare vraag misschien, maar wat is jouw drijfveer om een webshop voor sportartikelen te beginnen? Achterliggende gedachte, als je kennis hebt van de markt heb je een grotere "kans" op succes. Zonder kennis van leveranciers heb je denk ik al een groot probleem. Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
0 Holland-Sport Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Geplaatst: 19 mei 2006 Holland-Sport Newbee 3 0 De drijfveer is dat ik denk dat een ideale webshop nog niet bestaat. Ik heb weel veel verstand van de artikelen alleen in de inkoop ben ik me aan het verdiepen... vandaar! Link naar reactie
0 myself Geplaatst: 19 mei 2006 Geplaatst: 19 mei 2006 myself Senior 56 1 Ik ben op dezelfde manier als jou begonnen. In de computerhandel; redelijk veel verstand van, maar geen idee over inkoop. Heb heel simpel gewoon een fabrikant opgebeld met de vraag hoe ze de distributie regelen. Hier kwam dan in mijn geval een aantal namen van groothandels in NL naar voren. Link naar reactie
0 jwvb Geplaatst: 19 mei 2006 Geplaatst: 19 mei 2006 jwvb Junior 11 0 kijk eens op: http://www.alibaba.com/ ;D Link naar reactie
Holland-Sport
Holland-Sport
Hallo,
Omdat ik bezig ben met het opzetten van een web-shop stuit ik op het volgende, een toch wel redelijk belangerijk deel van een shop:
Waar kan ik de inkoop doen van sportartikelen. een link naar een website of een mailadres is genoeg. Ik neem dan zelf wel contact op.
Dus ik denk dan aan sportschoenen en kleding van de bekendemerken. Zeg maar het intersport assortiment.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag