Ga naar inhoud
  • 0

Boeking vooraf gemaakte kosten

Senior     84 2

Beste collega's,

 

Hoe boek ik de vooraf gemaakte kosten in mijn administratie?

Ik ben op 15 feb. dit jaar ['06] ingeschreven.

In okt. nov. dec. vorig jaar ['05] heb ik een verbouwing gedaan om een bedrijfsruimte aan huis te maken.

Ik ben er nog niet uit of ik de bedrijfsruimte aan huis op de balans zet als bedrijfspand (30% van het privépand) of het als het ware aan de onderneming ga verhuren.

Maakt dit dan ook iets uit voor de boeking van kosten vooraf en in de toekomst? onderhoud is bijvoorbeeld meestal een zaak van de eigenaar en niet van de huurder...

 

Ik heb mijn eerste BTW opgaaf inmiddels gedaan maar hierop heb ik nog geen rekening gehouden met BTW op de voorafgemaakte kosten

 

Het gaat om een behoorlijk bedrag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wie is er online?
    9 leden, 282 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.