• 0

"Powered by" bij persoonlijke website

Hallo,

een tijdje geleden heb ik Rommix opgestart, en ik ben nu al druk bezig met alles op te zetten hiervoor. Ik heb nu nog een idee voor een website, en deze wil ik particulier gaan maken, dus niet als onderdeel van de ondermening. Ik zou op deze site graag "Powered By Rommix" neer willen zetten, om potentiële klanten aan te trekken via die website.

Technisch gezien worden er geen zaken van Rommix gebruikt voor de website, dit komt allemaal van mijzelf als particulier (en dus niet als ondernemer). Mijn vraag is dus eigenlijk simpel; is dit op deze manier toegestaan?

Toen ik deze thread begon met typen, toen dacht ik nog van niet, maar nu ik bijna klaar ben met de post, kan ik me eigenlijk niet bedenken waarom het niet zou kunnen. Kunnen jullie een beetje uidelijkheid verschaffen?

 

Michiel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Rommix is jouw bedrijf neem ik aan? Als je voor jezelf een website maakt en daarop vermeldt dat het door Rommix is gemaakt, dan ben je daar uiteraard volkomen vrij in. Vooral als het particuliere project het soort website is dat Rommix maakt, dan is het juist een leuk uithangbord voor wat Rommix doet.

 

Het enige dat ik me kan voorstellen dat je mede-oprichters niet leuk zullen vinden, is als je privésite van veel slechtere kwaliteit is. Dan zou je de naam Rommix flink geweld aan kunnen doen, en daar zijn je collega's waarschijnlijk niet blij mee ;)

Link naar reactie
  • 0
Ik zou op deze site graag "Powered By Rommix" neer willen zetten, om potentiële klanten aan te trekken via die website.

Technisch gezien worden er geen zaken van Rommix gebruikt voor de website, dit komt allemaal van mijzelf als particulier (en dus niet als ondernemer). Mijn vraag is dus eigenlijk simpel; is dit op deze manier toegestaan?

 

Tja, verboden bij wet zal het vast niet zijn... powered-by is een voldoende vage term als het op websites en dergelijke aankomt.

 

Maar wat ik me wel afvraag: Waarom wil je het op een site zetten, die er helemaal geen gebruik van maakt? Dat is een beetje zoiets als 'powered-by-php' neerzetten onder een statische html pagina die vers uit je editor komt vallen - vreemd ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt mij geen enkel probleem om je eigen naam (bedrijfsnaam) neer te zetten op een eigen site.

 

Ik zie veel bedrijven die sites bouwen tegen betaling dat ook doen op de site van hun klanten. Dit vind ikzelf minder professioneel, alleen het is wel een vorm van gratis reclame, en men kan direct zien wat voor sites een bedrijf bouwt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.