• 0

Artikel: Personal branding: Je eigen merk

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Inderdaad erg inspirerend (waarvoor dank). Het lijkt erg op een boek van Mark vd Grift dat ik hier heb liggen, waar ik al een tijdje mee bezig was.

 

Mijn 'nieuwe' onderneming (nieuwe naam & nieuwe bedrijfsactiviteiten na 3 jaar 'spelen') is qua merkwaarden bijna klaar om opgezet te gaan worden. Nu maar hopen dat mijn persoonlijke merkwaarden inderdaad juist zijn ingeschat, dan kon het nog wel eens een leuk avontuur worden :D

Link naar reactie
  • 0

Ha Mooi! Lekker helder. Overigens niet alleen voor free lancers, maar ook voor "proffessionals" en eigenlijk voor alle ondernemers waarvan het "merk" van hun onderneming nog niet gevestigd is.

 

Belangrijk stuk. Gaat op mijn Whishlist voor de nieuwe Gids Startkapitaal. :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Zoals gezegd, ik was er een tijdje geleden mee begonnen. Moet zeggen dat de stap naar bewustwording van consistent gedrag nog een redelijk lastige is. Vaak doe ik waar ik me goed bij voel, zonder me bewust af te vragen of het met mijn merkwaarden overeenkomt (meestal wel overigens, daar zijn het merkwaarden voor per slot van rekening)

 

Of ik er wat van merk? Ja en misschien. Ik merk het vooral in de dingen die ik zelf doe: ik kies meer en vind het vanuit het merk makkelijker om dingen niet te doen of te willen (past het, dan doe ik het, zo niet, pech). Hoeveel de buitenwereld er concreet van merkt (gheghe) kan ik moeilijker beoordelen, d'r waren al heel wat mensen die een mening over me hadden ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.