• 0

Bureau KredietRegistratie (BKR) omzeilen

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben bang dat er weinig aan deze situatie te doen is, en dat je zult moeten accepteren dat deze BKR-registratie er nu eenmaal is en dat daar niets aan te doen is. Wellicht is overleg met een goede advocaat aan te raden, omdat wellicht niet enkel civielrechtelijk, maar ook strafrechtelijk (fraude, oplichting) deze ex-partner van je vrouw aan te pakken is. Ik weet volledig niets van de zaak af dus dit is geen inhoudelijk advies, maar dit zijn wel opties om eens met een goede jurist te bespreken. Dat kost geld, maar het probleem wat ermee opgelost kan worden lijkt mij veel zwaarder wegen.

Link naar reactie
  • 0

Heb je/heeft je vrouw al eens een maatschappelijk werker opgezocht? Die weten veel van dit soort trajecten (wat je omschrijft komt vaker voor) en kunnen kijken of, en hoe het op te lossen is.

 

dit traject werkt niet hebben we al eens gedaan de gemeente en dat soort instanties doen niks zoek maar advocaat en zeker als ze weten dat er geld is.

Link naar reactie
  • 0

 

 

nu omdat ik niks mag betalen van de bewind voerder

 

zit ik dus met drie bkr notities totaal bedrag 6500 euro

 

1 bij visa 1 bij neckerman en 1 bij weekhamp

 

 

 

Oh, bewindvoerder: als die er is op grond van een rechterlijke uitspraak dan wordt het helemaal lastig. Je zit al in de schuldsanering, dus het is nog ff uitzingen dan ben je vrij. Je kunt overwegen om een verschoningsrechtadvocaat na te vragen, die kan beantwoorden hoe je vriendin/vrouw met de schulden van haar ex om kan gaan. Een gewone advocaat heeft hier weinig kennis van.

 

Cruciaal in dat verhaal is natuurlijk of zij wist van de schulden, maar dat verhaal ken je waarschijnlijk. Het is linksom of rechtsom: of je betaald voor de schulden van de ex van je vriendin/vrouw (als zij wist van de schulden) of je moet gewoon wachten totdat je schuldenvrij bent na de schuldsanering (als jullie samenwonen met een samenlevingscontract,als dat niet het geval is kan zij alsnog hetzelfde traject in.maar duurt het langer).

 

Bijdewee: dit is niet mijn kennis, maar die van een maatschappelijk werker die meeleest...)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.