Ga naar inhoud
  • 0

Boek: Nieuwe producten bedenken

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Newbee     1 0

Wat vind ik van het boek?

Ik heb een goed gevoel bij de VOORT methode die in het boek beschreven word. Middels deze biedt het boek mijns inziens een mooie roadmap voor de wijze waarop bedrijven de IDEATION fase van het productontwikkelingstraject kunnen structureren.

 

De belangrijkste take-away die ik uit het boek haal: weg met die ongeorganiseerde brainstorms van 2 uurtjes in een tl verlichte zaal met automatenkoffie en weinig commitment van de aanwezigen, Maak het spannend: Ga op expeditie en verlaat daarbij de gangbare paden! Dat daarbij een professionele facilitator gewenst is, heb ik daarbij ter kennisgeving aangenomen.

 

Enige kritiek die ik eigenlijk op het boek heb, heeft betrekking op de cases. Vind de cases die gebruikt worden niet sterk. Ik vind het meer testimonials. Vind ze om die reden ook het label case onwaardig. Zoals je net hiervoor las heb ik het woord gevoel gebruikt (!) aangaande de geschetste VOORT methode. Een smeuiige case (meerdere pagina's) met daarin een overtuigende successtory had mij tot een aanhanger van de VOORT religie kunnen maken (een believer dus!). Misschien iets voor een tweede druk?

 

Peter Sonke

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wie is er online?
    5 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.