• 0

wie kan mij helpen aan goede leveranciers?

hallo, ik ben een vrouw van 25 jaar en wil samen met mijn vriend een webshop beginnen met babykleding. :D Dit is de eerste keer dat ik dit forum bezoen.

Nu is de webshop nog maar een idee en we staan helemaal aan het begin dus ik probeer zoveel mogelijk informatie in te winnen over wat en hoe we het het beste kunnen aanpakken! zijn er hier mensen die mij kunnen helpen aan wat informatie over hoe start ik mijn eigen webshop?

 

alvast bedankt...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Probeer eBay een tijdje, 1,95 per maand voor je eigen winkel met URL.

 

Da's niet duur! Maar zo te horen ben je in het algemeen nog in de oriënterende fase. Softwareselectie is één van de laatste stappen lijkt me. Je zult eerst alles op een rijtje moeten zetten voor jezelf.

 

Misschien is het wel een optie de site te laten bouwen...

www.easystart.nl GRATIS ondernemingsplan...

 

Verder: http://www.kvk.nl, http://www.uwv.nl, http://www.bedrijvenloket.nl

Link naar reactie
  • 0

beebshop, ik heb even je bericht verplaats naar dit forum, het hoorde niet thuis in het forum intellectueel eigendom.

 

Zoals eerder opgemerkt, je bent je nog aan het orienteren, dus zonder specifieke vragen zal je hier geen specifieke antwoorden krijgen. Neem daarom even de tijd om HL op je gemak te bekijken, er is al veel geschreven over ondernemingsplannen, inkoop, verkoop, marketing, online winkels etc. Ga ook eens langs bij de KVK en de belastingdienst, dat ben je weer wat wijzer. Sucess met de orientatie.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Het opzetten van een webwinkel draait vnl. om gevonden worden. Je bent immers niet meer dan een paar mb data op een server, ergens.....

 

Natuurlijk moet je winkel uitnodigend zijn, moeten je producten een goede prijs/kwaliteit hebben, etc... Maar dat geld ook voor een reguliere winkel.

 

Als "oude rot" heb ik veel echt goede initiatieven zien sneuvelen omdat de ondernemers de benodigde marketingkennis en -budgetten onderschat hadden.

 

Ga op zoek naar vergelijkbare projecten en onderzoek hoe zij zich zichtbaar hebben gemaakt op het web.

 

Daarnaast kan je nauwelijks om de regulieren marketing kanalen heen. Probeer die via persberichten te interesseren.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.