• 0

Wijziging max. inkomstenbelasting ?

Hallo,

 

Nu hoorde ik een paar weken terug op de radio tijdens een nieuwsuitzending dat kleine ondernemers straks maximaal 47,25% aan inkomstenbeslasting hoeven te betalen.

 

Dus van 52% naar 47,25%. mijn accountant wist van niets en leek dit heel sterk. Na een poosje googlen heb ik ook nog niets kunnen vinden, ook niet op dit forum.

 

Weet iemand hier meer van ? Ik weet namelijk 100% zeker dat het speciaal iets was voor kleine ondernemers. Waneer dit in gaat of in gegaan is weet ik ook niet.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Benm,

 

je zat helemaal op het juiste spoor.

 

Op het laatste moment is het regeltje nog ietsjes aangepast. Iedere IB ondernemer heeft hier dus voordeel van. Hierbij de link:

 

 

http://www.minfin.nl/nl/actueel/nieuwsberichten,2006/05/Belastingverlaging-vooral-naar-mkb.html

 

Gelukkig we hebben er weer een regeltje bij!!! Maar een gunstige in dit geval!!!

 

Graag hoor ik suggesties wat jullie met de extra netto centen gaan doen ???

 

Groeten Ard

Link naar reactie
  • 0

Graag hoor ik suggesties wat jullie met de extra netto centen gaan doen

 

Tja, het blijft natuurlijk procentjeswerk op zn best, ik heb nooit zo de neiging om daar een bestemming voor te zoeken - of een 'bezuiniging' te zoeken als je ergens een procentje of wat op achteruit gaat.

 

Dagje langer op vakantie misschien? :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.