Hallo ik ben nance en werk al 10 jaar voor mijn moeder in de cafe. zei werk daar ook. Nu vroeg ze vorig jaar of we een vof wilden beginnen ik zei dat zou ik wel willen. verder is er nooit wat gezegt. Nu hebben we ruzie en wil ik ergens anders gaan werken. en ik ben er nu achter gekomen dat ik die vof al een jaar heb zonder dat er enige afspraken gemaak zijn geworden. Ik zei wel dat ik dat zou willen maar wist niet dat ik al een vof was. nu ben ik pas bevallen en wil ergens anders gaan werken en minder uren. kan dat allemaal zo maar en hoe kom ik er van af? spreken doen we weinig met elkaar omdat we steeds ruzie krijgen.
[titel aangepast en enkele puntjes bijgeplaatst - mod]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nance
nance
Hallo ik ben nance en werk al 10 jaar voor mijn moeder in de cafe. zei werk daar ook. Nu vroeg ze vorig jaar of we een vof wilden beginnen ik zei dat zou ik wel willen. verder is er nooit wat gezegt. Nu hebben we ruzie en wil ik ergens anders gaan werken. en ik ben er nu achter gekomen dat ik die vof al een jaar heb zonder dat er enige afspraken gemaak zijn geworden. Ik zei wel dat ik dat zou willen maar wist niet dat ik al een vof was. nu ben ik pas bevallen en wil ergens anders gaan werken en minder uren. kan dat allemaal zo maar en hoe kom ik er van af? spreken doen we weinig met elkaar omdat we steeds ruzie krijgen.
[titel aangepast en enkele puntjes bijgeplaatst - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8943-deelgenomen-in-vof-zonder-mijn-eigen-goedkeuring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag