De 'betere' netwerkgelegendheden

Aanbevolen berichten

Nope.

 

In de huidige vorm staan straaljagerpiloten, vroedvrouwen, webdesigners en rijwielhandelaren lukraak door elkaar. Daar valt niet te netwerken.

 

Laten ze eerst eens komen met thema's. Gezondheidszorg, multimedia, publishers, industrie etc. Dan wordt het allemaal al een heel stuk relevanter.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Ik kan niet goed overweg met OpenBC

 

Deze snap ik eigenlijk niet, zie daar steeds meer HL bezoekers komen.

 

En moet zeggen dat OpenBC leden die daar komen wel begrijpen wat er moet gebeuren! Onderschat niet wat daar allemaal tot stand komt.

 

Momenteel ook mijn netwerk groepen wat aan het uitdunnen.

Linkedin, Ecademy en nog wat van die clubs zijn bij mij allemaal afgevallen. HL (als kennis uitwisseling) OpenBC en de plaatselijke vereniging blijven bij mij over om de juiste mensen bij projecten te vinden..

 

Perry

 

 

 

 

Link naar reactie

Ik kan niet goed overweg met OpenBC

Deze snap ik eigenlijk niet, zie daar steeds meer HL bezoekers komen.

 

Op linkedIn gaat het alleen over contacten, verder niet. Je kunt handig zoeken op mensen, bedrijven, prospects, job-kandidaten, etc.

Op HL kun je meepraten over allerlei al dan niet interessante onderwerpen.

 

OpenBC lijkt er een beetje tussenin te hinken. Ik vind het erg onoverzichtgelijk, onduidelijk hoe je bij een groep komt, wat interessante groepen zijn. Ik moet wel zeggen dat sinds OpenBC mij mailde dat ik geen premium member meer ben omdat je vanaf toen moest betalen, het wel minder overzichtelijk is geworden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.