• 0

Hoe maak ik een beursstand interessant?

Hoi,

 

Ik ben al dagen aan het bedenken wat wij kunnen doen op een beurs. We gaan een stand van 4 bij 8 huren maar weten eigenlijk niet wat we moeten doen.

 

We zitten in de ICT en om nou gewoon wat PC's neer te zetten vind ik wel heel simpel. Wat kan je doen om de stand leuk en aantrekkelijk te maken?

 

De beurs is verder algemeen bedrijven uit alle sectoren.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De Beurs is een algemene beurs met diverse bedrijven uit de regio.

 

Mijn bedoeling is meer naamsbekendheid, echte klanten zal ik er in eerste instantie niet aan over houden. Ik heb al wel een paar leuke dingen gezien.

Ben nu op zoek naar een leverancier van een aparte lichtkranten een robot.

 

We maken een mooie demo over pro actief beheer en leuke is dat we net een groot project hebben binnen gehaald waar we live mee op de beurs gaan staan.

 

 

 

Stand id 4 bij 4 meter.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik moet eerlijk zeggen dat het boven vewachting was. We hadden natuurlijk een hele leuke presentatie en het blue tooth advertising tool heeft ook zijn werk gedaan. Volgend jaar zijn we er zeker weer. Maar dan ook weer met andere partijen. Reacties waren positief. Nu nog de opvolging. Ik heb de smaak te pakken in Maart/April naar de beurs in Brabant. Ook weer in samenwerking met andere ondernemers.

 

 

Jef

Link naar reactie
  • 0

Eigenlijk vrij simpel.

 

Onze eigen presentatiezuil met een een zeer mooi presentatie gemaakt door een collega bedrijf. Presentatie was echt goed. Daarnaast had ik een robot in de stand welke een aantal handelingen uitvoerde. Dan ook nog een aantal schermen waar het pro actief beheer werd uitgelegd en mensen ook zelf konden "klikken etc"

 

En....... Een zelf gemaakte bluetooth apllicatie welke reclame verzond naar elk openstaande GSM. Hier hebben we eigenlijk de meeste respons op gehad.

Link naar reactie
  • 0

Jef,

 

Ben eigenlijk wel geinteresseerd in de bluetooth applicatie.

Kun je me vertellen hoe je dat gemaakt hebt ?

 

We willen een actie starten op de beurs, waarbij we voor iedereen die onze stand inkomt een donatie maken aan kika. Mits de persoon zijn visitekaartje afgeeft en de dan gekregen code activeert op onze website.

 

Deze bluetooth applicatie kan ons goed helpen een met grote bijdrage aan het goede doel en onze prospectlijst van mensen die ook onze website en bedrijfsnaam kennen.

 

Het betreft een regionale beurs.

 

Groet

 

Marcel

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Dit is een oud topic en toch weer actueel. De Bluetooth applicatie is eigenlijk zeer tegen gevallen als je kijkt hoeveel mensen er waren. Het probleem is dat veel gsm's uitstaan mbt bleutooth, dus het zenden had weinig zin. Echter de 12 mensen die het wel aanhadden staan kwamen wel naar de stand. Dus dat was wel het suc6 in deze.

 

Waar is de beurs? Ik wil je de PC + zender wel beschikbaar stellen.

 

Wij houden het dit jaar op een zepplin.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.