• 0

BBZ

Het is al ruim 1 jaar dat ik een aanvraag heb ingediend voor begeleiding bij het schrijven van een ondernemingsplan. Deze aanvraag duurde meer dan 13weken, wettelijk moeten ze binnen 13wkn antwoorden. Right ze zijn altijd te laat en ts een zooitje bij ze. Maar goed na veel bellen en zeuren is aanvraag toch ingediend. Maar omdat ik zo lang heb gewacht ben ik verder gegaan en het plan zelf geschreven zonder hulp van derden. Ben er wel trots op al zeg ik het zelf. Vind het gewoon erg sneu dat de overheid verschillende regelingen heeft om het ondernemersschap te ondersteunen maar in praktijk doen ze niets. De overheid helpt je eerder in schulden dan dat ze je eruit helpen. Voorbeeld ben ontslagen moest een uitkering aanvragen en heb 6maanden op een uitkering gewacht, vervolg heb van me andere kredieten gesnoept moest ergens van leven en heb daardoor een schuld opgebouwd.

Ook weten veel ambtenaren niets van bepaalde regelingen af, had er zelf een en wist meer dan hem had graag op zn stoel gezeten en deze informatie verstrekt aan anderen die het nodig hebben.

 

Heb besloten om geen lening te nemen bij ze gezien mijn ervaring 6 maanden geen poen. Ik denk dat als je via de overheid begeleiding of ondersteuning zoekt je eerder neerdaalt dan stijgt omdat de administratieve verwerking lang en vaak fout gebeurt.

 

Zo dat wou ik ffe kwijt.

8)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.