Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik ben starter en dus nog lerende op allerlei gebieden.
Ik had een factuur gemaakt en laten nakijken door iemand die belasting aangiftes doet. Dat was prima en deze heb ik dan ook al een aantal keren mogen gebruiken voor nederlandse klanten.
Nu heb ik een klant waar ook weer een factuur naar toe moet, maar deze keer betreft het het buitenland. (israel om precies te zijn :o)
Ik heb dat nog niet eerder hoeven doen, maar wil ook geen fouten maken.
Graag vraag ik daarom waar ik rekening mee moet houden.
Zijn er dingen die anders zijn bij een factuur naar het buitenland?
(misschien handig te vermelden dat ik geen producten lever. Het betreft een factuur voor inschrijfkosten)
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag