• 0

Artikel: De Bakens Verzetten - iets worden dat je nog niet bent.

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

@Henk, Nonex:

Dank, ook voor de Michelin-sterren :-)

 

@Jeroen:

Mijn hele carrière als zelfstandige eigenlijk (sinds 2001 dus).

Ik had, toen ik besloot niks te gaan doen met die lerarenopleiding Engels, een klein beetje ervaring met websites ontwerpen en heb mezelf al het andere aangeleerd. Logo's ontwerpen, marketingadvies, identity advies, personal branding kennis/advies, tekstschrijven, enz., en nu dus ook het creatief-strategisch advies.

 

Ik heb bijvoorbeeld een aantal artikelen geschreven uit passie voor het onderwerp en word daar nu voor gevraagd, als professional. Et voilá, crème brulée! ;D

Link naar reactie
  • 0

Annedien, Ik heb de 4 artikelen van je op Lancelots gelezen.

Vooral deze is inspirerend!

 

Voor mij is de boodschap: vertrouw op jezelf, doe wat je voelt dat je moet doen, dan komt alles wel goed. ;)

 

Zelf probeer ik idd ook zo bezig te zijn.

 

 

 

Mooi als je dat eruithaalt. :)

 

Ik probeer zelf met het artikel (en misschien sowieso wel in het algemeen) vooral handen en voeten te geven aan dat ideaal, bevlogen gedachten. Het in stukjes opbreken van een manier om iets te realiseren is voor veel mensen moeilijk te overzien, willen alles in één keer laten gebeuren en ontstaan terwijl je gewoon ook hele praktische stappen moet volgen om die droom werkelijkheid te laten worden. Ik zie veel mensen met ambities maar die vaak niet bereid zijn om energie te investeren of tot daden te komen. Wel de lusten, niet de lasten. En die dan gefrustreerd raken ... heel maf ;)

Of die de match in één keer willen winnen, terwijl die uit steeds slimme zetten doen bestaat...ga zo maar door.

 

Bedankt voor alle complimenten ;D

Als er mensen zijn die hierdoor iets anders zijn gaan doen, met succes, dan hoor ik het uiteraard graag....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.