• 0

Mijn eerste winst

Ik denk dat ik dit topic het beste in financiering kan plaatsten, aangezien het heeft te maken met low budget opstarten.

 

Op dit moment ben ik bezig met het starten van een onderneming (uz bureau). Ik heb een pand dat ik kostenloos mag gebruiken en heb zelf een budget van ongeveer 100 a 200 euro om te starten. Om zo goedkoop mogelijk te starten wil ik zoveel mogelijk zelf doen in het begin (immers daar haal ik mijn eerste winst uit). Hier zou ik graag tips over willen hebben. Ook zou ik willen weten hoe jullie dat in de startfase hebben aangepakt.

 

Je moet hierbij denken aan: zelf folders verspreiden, low budget telefoneren (skype anyone, anderen?), misschien wel zelf belettering maken, verf maken, enz.

 

Ik heb zelf een technische/grafische/commerciele achtergrond en heb 2 rechterhanden, dus lijkt het me stom als ik de kans op kostenbesparing die ik in de belangrijkste fase van mijn onderneming niet aangrijp.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Alle kosten die ik maak hebben een redelijke impact op mijn persoonlijke situatie.

 

Ja, kom op! Dat heeft iedere ondernemer. Alles wat je zakelijk doet heeft enorme impact op prive, totdat je solide winstgevend bent. Ook dan loop je voortdurend het risico ineens weer persoonlijk geraakt te worden, als het een keer weer wat minder gaat, of juist te goed.

 

Ik zal hier maar niet uit de doeken doen wat voor persoonlijke impact ik de afgelopen drie jaar heb meegemaakt want dan schiet mijn karma vast door het plafond.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.