• 0

Urenregistratie programma (gratis)

Omdat ik nogal eens vragen voorbij zie komen betreffende urenregistratie, zie volgende link:

 

http://www.soft3k.com/Easy-Time-Tracking-p9866.htm

 

Dit is een GRATIS urenregistratie pakket waar je verschillende clienten kunt invoeren met daaronder weer verschillende tasks waar je dan ook weer verschillende prijzen aan kunt hangen. Uiteindelijk kun je kiezen voor een uitdraai van uren registratie rapport met de verrichte werkzaamheden (gespecificeerd of niet) en eventueel gelijk een faktuur.

 

Succes

 

Rick

 

ps. het pakket is via meerdere links te downloaden, dit is er een van!

het heet FREE Easy Time Tracking.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Zou natuurlijk nog mooier zijn als die timetracker automatisch bijhoud aan welke documenten je werkt. Als ik mijn dag bekijk bestaat het uit talrijke versnipperde momenten te verdelen over zo'n 15 projecten waarbij ik verschillenden documenten, websites en applicaties open.

 

Het bijhouden van zo'n timetracker is belangrijk, kost mij veel tijd en irritante energie. Het is wel noodzakelijk. Eind van de dag schat ik het altijd zo'n beetje in. Gebruik overigens TimeWriter.

 

Nogmaals zou mooi zijn als je in een app kunt definiëren welke applicaties en documenten tot een bepaald project horen, vervolgens gaat die app op de achtergrond bijhouden hoeveel tijd je aan een doc hebt besteed, window moet dan wel actief staan.

 

mmm, zou mooi zijn maar is er niet:-)

 

Perry

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

[..]

 

Nogmaals zou mooi zijn als je in een app kunt definiëren welke applicaties en documenten tot een bepaald project horen, vervolgens gaat die app op de achtergrond bijhouden hoeveel tijd je aan een doc hebt besteed, window moet dan wel actief staan.

 

mmm, zou mooi zijn maar is er niet:-)

 

Misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt, maar dit kan toch gewoon met het outlook logboek? Werkt tenminste voor je mail en de office documenten, maar is volgens mij ook uit te breiden voor andere documenten.

Link naar reactie
  • 0

Misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt, maar dit kan toch gewoon met het outlook logboek? Werkt tenminste voor je mail en de office documenten, maar is volgens mij ook uit te breiden voor andere documenten.

 

Oh, dat wist ik niet, gebruik geen Outlook, maar als dat zo is wordt er dus al wel over nagedacht. Maar, het zou ook andere applicaties moeten kunnen tracken: phpeditor, dreamweaver, een telefoongesprek/chat in skype en andere applicaties. Zou misschien meer te vinden moeten zijn in een windows log, alleen dan weer de mogelijkheid om per app acties aan projecten toe kunnen wijzen. Lastige droom om die te verwezenlijken denk ik:-)

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Oh, dat wist ik niet, gebruik geen Outlook, maar als dat zo is wordt er dus al wel over nagedacht. Maar, het zou ook andere applicaties moeten kunnen tracken: phpeditor, dreamweaver, een telefoongesprek/chat in skype en andere applicaties. Zou misschien meer te vinden moeten zijn in een windows log, alleen dan weer de mogelijkheid om per app acties aan projecten toe kunnen wijzen.

 

Heb al een tijdje hetzelfde idee maar iedereen die ik het vertel is gelijk erg bang voor z'n privacy. Enige positieve reacties kwamen van zzp'ers.

Link naar reactie
  • 0

Heb al een tijdje hetzelfde idee maar iedereen die ik het vertel is gelijk erg bang voor z'n privacy. Enige positieve reacties kwamen van zzp'ers.

 

Denk dat zzpers ook echt de doelgroep is. Degene die bang zijn voor hun privacy zullen eerdaags wel zzper worden, omdat ze dan waarschijnlijk dingen aan het doen zijn die mogelijk niet door de beugel kunnen cq totaal niet declareerbaar zijn? :-) Groei je vanzelf naar een zzp bestaan :-) En dan wil je opeens wel tijd registreren :-)

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben benieuwd hoe men zich zo'n twee jaar later red.

Ik zoek een klein stukje software wat ik in mijn systemtray kan draaien en waarbij ik met twee à drie klikken de timer voor een project kan starten of stoppen en eind van de week/maand een overzichtje tevoorschijn kan halen.

 

Ik houd het tot nu toe altijd bij in Outlook maar dit valt me toch tegen en is achteraf een hoop werk om weer bij elkaar te zoeken. Helaas ontbreekt er ook een stuk discipline soms waardoor het niet altijd sluitend is...

Link naar reactie
  • 0

Ik zoek een vergelijkbaar gratis programma voor de mac.....iemand suggesties??

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie
  • 0

Mannen, bedankt, ik ga het eea eens bekijken...

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie
  • 0

Hele oude posts gevonden over dit onderwerp.

 

Ik zoek (ook) naar een handige urenregistratie, vooral één die makkelijk met mobiel (nu Android, maar misschien straks weer iOS) te gebruiken is. Hoeft niet gratis te zijn.

 

Wie heeft zo'n programma gevonden?

Link naar reactie
  • 0

 

Zou natuurlijk nog mooier zijn als die timetracker automatisch bijhoud aan welke documenten je werkt. Als ik mijn dag bekijk bestaat het uit talrijke versnipperde momenten te verdelen over zo'n 15 projecten waarbij ik verschillenden documenten, websites en applicaties open.

 

 

Perry, kijk eens bij RescueTime. Die houdt automatisch bij hoe lang je in een bepaald document bezig bent geweest.

 

mod-edit:affiliatelink verwijderd

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.