Leuke chat feature hebben we hier

Aanbevolen berichten

Volgens mij werkt de chat wel, al heb ik de camera's niet geprobeerd.

 

Weet verder niet welke doelstellingen er aan hangen, maar, lijkt me niet echt nodig om gezichten in beeld, te hebben, zou veel mooier zijn als je:

 

- Power point slides kon delen. Kunnen we elkaar wat presenteren en soundboarden.

- Eén persoon als voorzitter kan spelen en anderen de mogelijkheid tot spreken kunt geven.

- Deelnemers ergens kunnen aangeven dat ze wat willen zeggen.

- Op het forum kunnen zien dat er mensen in de chat aanwezig zijn. Het zal nu niet druk worden of je moet tijden afspreken.

 

Wat ik nu zie is 6 gezichten op één beeld die door elkaar heen kunnen praten of zo?! Lijkt me niet zinnig en bruikbaar, maar nogmaals weet niet welk doel het moet gaan dienen

 

Wel leuk initiatief!!

 

Perry

 

 

 

 

Link naar reactie

WillemJ, kun je aangeven wat er niet werkt? Volgens mij (en de andere deelnemers hier) werkt het namelijk wel.

 

In het kort hierbij een overzicht van de huidige functionaliteiten:

- In het chat venster kunnen meerdere personen met elkaar chatten (vervanging van de oude Java-chat)

- Videokamer 1,2 en 3 zijn 1-op-1 kamers waar personen een persoonlijk gesprek kunnen onderhouden, zonder dat de rest het kan volgen. Wanneer er twee personen ingelogd zijn dan kunnen andere deelnemers niet meer inloggen

- De grote kamer is een webconferencing omgeving met maximaal 6 personen.

 

Er is inderdaad ook nagedacht over de mogelijkheden om een presentatie te tonen en om een voorzitter functie aan te wijzen, maar in deze eerste versie is heir niet voor gekozen. Wanner er behoefte naar is, dan kan dit zeker ingebouwd worden.

 

Wat betreft het aantal aanwezige personen in de chat, daar zal ik nog even contact over opnemen met Jeroen. Volgens mij is die kennis namelijk wel beschikbaar, maar is het nog niet ingebouwd in de Higherlevel templates.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.